Aleks Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Manchester United vs Chelsea 26. august klokken 21.00 Old Trafford Chelsea slet fælt mot Villa og United har ikke møtt skikkelig motstand med Moyes. Veldig uforutsigbar kamp. men går ut i fra at det blir spennende som alltid. Marco Van Ginkel on how to stop Robin Van Persie: "We'll have to kill him." Dette blir bra. Endret 23. august 2013 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 3-1. Persie-show. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 1-3. Torres-show. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 3 - 3. Mourinho og Moyes show. 3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 United har jo tre garanterte scoringer i Hernandez og RvP (2). Hvor mange makter Chelsea å score? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 United scorer som vanlig først, før chelsea utligner og så går opp til 1-2. Etter det er det jævlig uvist hva som skjer, men jeg tipper uavgjort. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Tipper dommeren avgjør, som vanlig, i favør ett av lagene. Siste fire ligaoppgjør: 05.05.13 Man Utd 0-1 ChelseaChelsea snytt for straffe når Giggs river ned Luiz.Chelsea går opp og scorer rett etter at United skulle hatt en klokkeklart frispark i etablert angrep og er i mindretall.28.10.12 Chelsea 2-3 Man UtdClattenburg anklaget for rasisme, omdiskutert utvisning av Torres & visstnok et offside-mål av Hernandez. Begge lag snytt for hands-straffer om jeg ikke husker helt feil?05.02.12 Chelsea 3-3 Man UtdChelsea-fansen mente Manchester United ble gitt iallefall én, om ikke to billige straffer. United-fansen mente Cahill skulle blitt utvist i en situasjon der han takler som bakerste mann i duell med Welbeck, men ikke er på ball (ingenting ble gitt). I tillegg skulle kanskje Ivanovic blitt utvist, og United kanskje hatt straffe i tidligere nevnte situasjon med Welbeck/Cahill.18.09.11 Man Utd 3-1 ChelseaUnited får visstnok to mål som skulle vært avvinket for offside. Bosingwa skulle blitt utvist for felling som bakerste mann når United får straffe (og da skal det også være rødt såvidt jeg vet?). I tillegg var banen skjev så Torres skyter uttafor når han er alene med målet. Endret 23. august 2013 av PSV Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Har en tendens til å bli litt banning og krangling her inne ja. Håper vi slipper det på mandag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Dette burde bli bra. Satser på masse kort av begge farger, masse idioti og masse mål. Og ei bøtte mensblod i trynet til Mourinho. Og Man Utd-seier, selvfølgelig. Lenke til kommentar
EMpathyXI Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Får håpe at Lukaku starter da. Mye mer bevegelighet fremover. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 CarloFan @CarloFan3m Moyes on Rooney—"He's got a good chance of playing against Chelsea - a good chance of starting." (Mirror) #CFC #MUFC Håper egentlig at både han og Chicharito holder seg på benken da de alltid presterer mot oss. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Marco Van Ginkel on how to stop Robin Van Persie: "We'll have to kill him." Vi rekker vel kanskje å få igjennom en overgang med Ashley Williams? 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Håper bare på ingen dommerfeil - hadde gjort seg. Lenge siden uten en utd- Chelsea PL kamp som ikke hadde noen dommerfeil. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Kan bli en bra kamp det her. Tror ManU tar den, håper Chelsea. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Håper bare på ingen dommerfeil - hadde gjort seg. Lenge siden uten en utd- Chelsea PL kamp som ikke hadde noen dommerfeil. Enig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 5-5? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Håper Lukaku får starte iallefall. Et jævla beist som kommer til å gi United mye juling. Om Offside-Ba starter denne er det uansett håpløst. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Gleder meg til å se våre nysigneringer rive dere i filler! .... ah, shit. Har ikke kjøpt noen enda, nei. Håper på denne lagoppstillingen: ------------ De Gea ----------- Fabio - Jones - Vidic - Evra ------- Carrick - Ando -------- Valencia - Kagawa - Welbeck --------------- RvP -------------- Chicarito er vel skadet, og vil ikke være med. Synd, fordi han hadde vært gull i denne kampen. Rooney kan sitte på tribunen og se på. Kanskje kan han få sitte mellom Chelsea spillerne på benken? Da blender han nok seg godt inn. Gleder meg til 3 september. Vi vil da vite hvor han spiller og om han fortsatt er i United (noe jeg tror han vil være) forventer jeg en forklaring fra både Rooney og Moyes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Her håper jeg på uavgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå