Serqevx Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Da jeg kopierer over nettverk nå med onboard realtek chip på nf7-s, merker jeg at pcen begynner å lagge og sånn... har hørt noe om en ekstern nic cpu, hvilke kort er dette på? vil ha en så billig som mulig løsning, f eks et intel kort til 300 på komplett... noen som har peiling her og vil hjelpe meg litt? poenget er at pcn blir ubrukelig på f eks lan der jeg kopierer hele tiden.. tar 10 sec å skifte mellom vinduer osv :S Lenke til kommentar
leo24 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Pentium 4 med HT har vel løst dette. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Da jeg kopierer over nettverk nå med onboard realtek chip på nf7-s, merker jeg at pcen begynner å lagge og sånn... har hørt noe om en ekstern nic cpu, hvilke kort er dette på? vil ha en så billig som mulig løsning, f eks et intel kort til 300 på komplett... Du kan jo prøve og oppgradere driveren, svjv er Realtek sin egen driver bedre enn f.eks XP sin. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Pentium 4 med HT har vel løst dette. Nå kjører jeg AMD da...Gidder ikke begynne å skifte pga dette Du som snakka på driver... er ikke nforce2 driver tingen bra nok da? eller installerte ikke den driver til det nettverks kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå