Dobica Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hei hei Har lyst til og ha mulighet til og fjernstyre PC`en min når jeg er borte. Har prøvd meg litt frem men finner ikke ut av det, hvordan kan jeg sette opp dette? Må vel gjøre noe med portet i ruteren? Bruker Windows 8 og har en ASUS RT-AC66U Takker for hjelp Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Chrome remote desktop? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Antar Windows 8 også har Remote Desktop Connection innebygd. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 TeamViewer er også et godt alternativ... 2 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Antar Windows 8 også har Remote Desktop Connection innebygd. Er det ikke bare pro/enterprise/ultimate som har det? Ellers støtter jeg teamviewer over her. Endret 23. august 2013 av Bibow Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 teamview funker greit, kanskje ikke hvis du skal fjernstyre pc'en din en god del... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Er det ikke bare pro/enterprise/ultimate som har det? Aner ikke. Lett nok å sjekke for TS. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ville ikke brukt Microsoft Remote Desktop, da det ikke støtter resume av sessions, med mindre du har terminalserver. Det gjør alle de andre løsningene. 1 Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 En eller annen variant av VNC, som f.eks UltraVNC fra www.uvnc.com For å bruke det må du åpne porter i ruteren, men til gjengjeld så er dette et helt frittstående program som du kjører på PCen, og kobler til direkte uten at du trenger å gå via serveren til et eller annet dodgy firma når du kobler til. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Må man ikke være 2 for å bruke TV? Kjenner ikke til at man kan bruke den som egen klient, man må jo oppgi kode for å gi tilgang. Jeg bruker gotomypc.com og gir full kontroll, en av de beste vil jeg si. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Man kan legge inn unatended access hvis man logger inn på TV Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ja hva ble det til? Lenke til kommentar
ultraelf Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 LiteManager - remote desktop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå