Gå til innhold

trådløs mus..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en Mx700 selv, og er kjempefornøyd. Den har god batterilevetid, har god respons, ligger godt i håndflaten, har meget god rekkevidde og ser også bra ut.

At den er tung er i og for seg ikke noe minus, det gir for meg bare en følelse av kvalitet. Mye av vekten skyldes batteriene (disse veier 52 gram), noe man ikke kommer unna i en trådløs mus.

Lenke til kommentar
SoSorry"]Mx700 er en bra optisk tråløs mus som funker kjempe bra til cs... Alle som sier noe annet kan umulig ha prøvd denne musen..

Eneste minuset er at den kan virke litt tung, men det er en vanesak! :)

Mvh

Jan Erik

På MX500 kan du ta ut loddene inne i musa slik at den bli lettere, man kan sikkert gjøre det på MX700 også.

Lenke til kommentar
SoSorry"]Mx700 er en bra optisk tråløs mus som funker kjempe bra til cs... Alle som sier noe annet kan umulig ha prøvd denne musen..

Eneste minuset er at den kan virke litt tung, men det er en vanesak! :)

Kunne umulig sagt meg mer enig. Den fungerer som en drøm i cs og alle andre spill. Er tung, men vanesak. Jeg foretrekker tyngre muser fremfor de lette, men dette er en smakssak/tilvenningssak.

Til topicstarter: Personlig synes et topic skrevet så useriøst og tullete som dette burde regnes som søppel/spam, men dette er opp til moderatorene å bestemme. Tenk iallfall på å skrive mer seriøst neste gang du lager et topic.

Lenke til kommentar
spammet jeg fordi jeg ikke skjønte en dritt av hva han mente?

Ja. Jeg pleier ikke å svare på ting jeg ikke forstår... ;)

Men er det noen som har peiling på bluetooth mus? Tenker spesielt på den til logitech, men siden sikkert ingen har den, hvordan er den til MS? Er de bedre dårligere enn vanlig trådløst?

Har nå en MX300 og den første optiske trådløse til logitech. Den trådløse synes jeg er helt elendig i forhold, men jeg er rimelig avhengig av trådløs mus... Er MX700 mye dårligere enn MX300?

Lenke til kommentar
spammet jeg fordi jeg ikke skjønte en dritt av hva han mente?

Ja. Jeg pleier ikke å svare på ting jeg ikke forstår... ;)

Men er det noen som har peiling på bluetooth mus? Tenker spesielt på den til logitech, men siden sikkert ingen har den, hvordan er den til MS? Er de bedre dårligere enn vanlig trådløst?

Har nå en MX300 og den første optiske trådløse til logitech. Den trådløse synes jeg er helt elendig i forhold, men jeg er rimelig avhengig av trådløs mus... Er MX700 mye dårligere enn MX300?

Den er like bra, hvis ikke bedre :yes:
Lenke til kommentar
ChalStye og Afseth: dette kvalifiserer ikke til feilposting, men karen burde kanskje formulert spørsmålet bedre (man må jo lese mellom linjene). Det som er feilpostet i denne tråden er faktisk deres innlegg, som kvalifiseres som spam...

Jeg vil ikke si mitt innlegg kan kvalifiseres som spam når jeg stiller spørsmål om hvorvidt posten passer i denne kategorien. Jeg synes det er irriterende med personer som kommer med en uttalelse uten noe spørsmål eller noen klar mening, og mener kvaliteten på forumet ville blitt hevet noen hakk om alle skrev klare innlegg (det må vel du som moderator være enig i?). Vet at dette kanskje burde vært i en PM til deg ettersom det er off-topic, men vil gjerne forsvare meg selv her, og ser ingen grunn til å starte en personlig krangel.

Jeg vil ikke karaktisere hans post som spam, men jeg mener selv at hans post er nærmere spam-kategorien enn min post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...