DJViking Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Jeg skulle bestille et Scosche RYTHM fra USA og det gikk ikke så veldig bra. http://www.scosche.com/staff-picks/heart-rate-monitor Paypal virket ikke fordi jeg hadde norsk Paypal. Jeg prøvde å bestille til Norge med å betale med kredittkort, men dem kunne ikke sende internasjonalt. Deretter registrerte jeg meg på JetCarrier og fikk en USA adresse jeg kunne bruke. Paypal kunne jeg fortsatt ikke bruke så jeg fortsatte med US adresse og mitt kredittkort. Da jeg skulle plassere ordren med mitt mastercard fikk jeg følgende feilmelding: PayPal gateway has rejected request. This transaction cannot be processed (#10556: Filter Decline). Er det ikke mulig å betale med et norsk kredittkort? Eller har den oppdaget at jeg har JetCarrier? Hva slags valg sitter jeg med nå for å kunne bestille denne? Kjøp via Amazon går dårlig fordi de har denne kun i gul farge (og jeg vil ha sort). Endret 23. august 2013 av DJViking Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Legg inn den amerikanske leveringsadressen din som default leveringsadresse i PayPal (midlertidlig), så tror jeg det skal gå. Må gjøre dette stadig vekk selv. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Eller kanskje registrere meg en egen US Paypal konto å ha i tillegg til min norske Paypal konto. Med norsk Paypal kan jeg overføre penger ved vanlig bankoverføring. Er litt usikker på hvordan det vil bli med en USA Paypal konto. Dersom jeg ikke kan overføre penger med norsk kredittkort så står jeg like fast. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Det var ikke mulig å legge til eller endre adresse til min USA JetCarrier adresse. Det var ikke mulig å velge land da det stod fast på Norge. Kan hende jeg må opprette meg en USA Paypal konto. Edit: Nå har jeg prøvd alle muligheter. Opprettet meg en USA Paypal konto med min JetCarrier adresse. Jeg fikk lagt til et mastercard som den ikke klaget på. Etter å ha plassert ordren fikk jeg følgende feilmelding: PayPal gateway has rejected request. The transaction was refused because the country was prohibited as a result of your Country Monitor Risk Control Settings (#10537: Risk Control Country Filter Failure) Oppdatering: Jeg opprettet meg en amerikansk Amazon konto med min JetCarrier. Jeg fikk kjøpt samme produkt der og da går det ikke gjennom Paypal. Dette gikk uten problemer. Gjorde dette fordi jeg var litt usikker på om min "norske" amazon konto kunne brukes ved å legge til JetCarrier blant mine adresser (får prøve dette senere). Endret 25. august 2013 av DJViking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå