petterbaa Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 hei mitt gamle hovedkort begynner å bli ganske dårlig nå og trenger å bli byttetet ut. det nye hovedkortet skal helst ha intergrert lydkort på helst 5.1, og støtte for de nye 64 bits prossesorene og helst ikke kost mere enn en tusenlapp , finns det noe slikt? er det egentlig vits å ha støtte for de nye 64 bits prossesorene? eller burde jeg vente et par måneder? skal i hvertfall ha nytt før desember for da skal jeg på lan!!! og foresten glemte å si at jeg har amd prossesor og vil fortsette med amd, så ikke noen intel kort. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Vel, du kan nok bare drømme om å bruke din gamle prosessor på et av de nye hovedkortene som støtter Athlon 64 på grunn av at socket'en er forskjellig. Hvilken prosessor har du nå forresten? Har du en T-bred A/B eller Barton prosessor så er Abit NF7-S V2.0 et meget bra alternativ. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 jeg har en baraton. så jeg må skifte både hovedkort å prossesor når jeg går over til de nye 64bits prosseorne da! skal sjekke Abit NF7-S V2.0 da. takk for tipset Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hvilket HK har du nå? Du trenger kanskje ny RAM i tillegg? Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 jeg har dette hovedkortet nå: MSI KT3 ULTRA2 Hovedkort for Socket A VIAKT333, ATA/133, lyd, ATX, USB2.0 (5) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 jeg har en baraton. så jeg må skifte både hovedkort å prossesor når jeg går over til de nye 64bits prosseorne da! skal sjekke Abit NF7-S V2.0 da. takk for tipset Baraton? Er ikke det et instrument? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 jeg har en baraton. så jeg må skifte både hovedkort å prossesor når jeg går over til de nye 64bits prosseorne da! skal sjekke Abit NF7-S V2.0 da. takk for tipset Baraton? Er ikke det et instrument? Jeg tror det er ulovlig ifølge forumets regler å snakke stygt eller klage over andres skrivefeil.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har selv Abit NF7-S, og dette fungerer utrolig bra! Billig og greit kort kjører kortet med 200 i fsb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå