cenenzo Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg har nettop kjøpt en brkt iphone 5, og fant ut at det er svak av/på knapp, den fungerer bare når jeg trykker helt oppe i venstre hjørnet. sjekket da på nettet og fant ut at jeg kanskje kunne få den fikset på garantien! Jeg har kjøpt den brukt men har ikke kvittering, alt jeg har er en talkmore ark, der det står her er ditt nye simkort osv. Men jeg har serialnummer som står på eska..noen som kan si hva jeg bør gjøre?usiikker hvor den er kjøpt fra, men kan tenke meg at den er fra talkmore. siden det var skrevet 5300,- med penn. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Det er heller tvilsomt da Talkmore ikke selger telefoner. iPhone har forskjellige service verksteder avhengig av hvor den er kjøpt fra, Apple Store tar kun inn iPhone fra dem, mens iPhone kjøpt via Telenor-forhandlere skal til MCare, NetCom sine stort sett til Deltaservice osv ... Om du har mulighet til og sende selgere en SMS eller noe og høre hvor den ble kjøpt, er jo det kanskje det enkleste. Ellers hadde jeg ringt Apple og hørt om de tar service på den, da finner du hvertfall ut om den er kjøpt hos Apple eller ikke. Endret 23. august 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Det er heller tvilsomt da Talkmore ikke selger telefoner. iPhone har forskjellige service verksteder avhengig av hvor den er kjøpt fra, Apple Store tar kun inn iPhone fra dem, mens iPhone kjøpt via Telenor-forhandlere skal til MCare, NetCom sine stort sett til Deltaservice osv ... Om du har mulighet til og sende selgere en SMS eller noe og høre hvor den ble kjøpt, er jo det kanskje det enkleste. Ellers hadde jeg ringt Apple og hørt om de tar service på den, da finner du hvertfall ut om den er kjøpt hos Apple eller ikke. vil det koste noe? Tror jeg tar turen til eplehuset imorgen og sjekker.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nei, telefonen er fortsatt innenfor garanti perioden, og om den da er kjøpt hos dem, så vil de kunne ta reprasjonen på garantien, med mindre den er slag/klem-skadet eller har vært i kontakt med vann/fukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå