Gå til innhold

Nokia 920 fra lefdal.com

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.
Jeg ville bare fortelle om min erfaring med lefdal.com når jeg skulle kjøpe ny mobil. Jeg er ganske teknologi intressert og synes det er morsomt å prøve nye OS. Jeg hadde aldri prøvd Windows phone OS og tenkte at Nokia 920 var en god ide. Jeg så at Nokia 920 ble solgt hos Lefdal for 2195 kr uten frakt. Bra deal tenkte jeg og kjøpte den. Nå har jeg ventet i nesten 2 uker på den og det eneste det står på leveringsstatus er: Reservert. Det jeg lurte på er om dere vet om noen andre som har fått Nokia 920 til den prisen? Jeg har en liten mistanke om at Lefdal kanskje driver med villende markedsføring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.
Ja, jeg ringte dem. En veldig hyggelig person sa at lefdal var delt i 2, en internett del og en butikk del. De har den på lager i butikken, men ikke på "internett" delen. Litt irriterende. Det var dette svaret jeg fikk når jeg spurte hva som var galt:

Hei og takk for din henvendelse.

Din ordre har fremdeles ikke blitt sendt.

Årsaken til dette er at telefonen du har bestilt ikke finnes på vårt hovedlager. Ettersom det ikke er registrert noen forventet leveringsdato

for når denne vil være på plass igjen har vi desverre ingen informasjon om når du kan forvente denne.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag!
På våre hjemmesider finner du masse nyttig informasjon om tjenester, service og levering.

Med vennlig hilsen

JEg blir bare skeptisk når ting er så billig. Det er derfor jeg lurer på om noen andre har fått mobilen til den samme prisen, eller om dette er noe de gjør bevisst.

Spurte om jeg kunne hente den i butikken, men det gikk ikke, siden det vil ikke butikken akseptere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...