Terje Solfugl Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Kvinandportrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Eit gjennomført og meget bra bilete av Kvinanda Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Som Terje sier bør den sees i full str. Kan jeg spørre hvor langt unna motivet var? Veldig bra utført. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Enda ett flott andeportrett. Fine farger og veeeldig god oppløsning! God reklame for sony 70-400 som her er avbildet i STORT format under objektiv he he . 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Takk for fine kommentarer, har prøvd å fjerne objektivet som er gjeldene på ALLES sider..går ikke . Det ødelegger jo kommentarfeltet Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Det er bare imponerende - den kvaliteten du leverer er så bra !! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Som Terje sier bør den sees i full str. Kan jeg spørre hvor langt unna motivet var? Veldig bra utført. Den Kvinanda var utrolig spesiell, minnes at hun var omlag 2,5 meter fra meg .Tusen takk for kommentar :-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Det er bare imponerende - den kvaliteten du leverer er så bra !! Tusen takk Torhild :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hei, Terje. Igjen et perfekt portrett med imponerende detaljnivå og avdempede, men klare og rene farger. Jeg blir i godt humør av sånne bilder !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Skarpt som fy! Nydelig både mht. det tekniske og ellers! PS! De store bildene av objektivene forsvant heldigvis igjen... Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Skarpt meget flott bilde. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Skarpt som fy! Nydelig både mht. det tekniske og ellers! PS! De store bildene av objektivene forsvant heldigvis igjen... Tusen takk Svein :-) Ja den greia der var ikke bra, dårlig reklamepåfunn ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Tusen takk Svein :-) Ja den greia der var ikke bra, dårlig reklamepåfunn ? Vet sannelig ikke hva det var, men det har vært flere "rare" ting som er kommet og gått etter denne serveroppdateringen en natt i forrige uke... Er vel noe teknisk mumbo-jumbo som skjer av og til.... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Hei, Terje. Igjen et perfekt portrett med imponerende detaljnivå og avdempede, men klare og rene farger. Jeg blir i godt humør av sånne bilder !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk Albert..glad du liker det..Mvh Terje :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ænnå et flott kvinandbilde Terje :-) God h...elg !!!!! Mvh Leif S Olsson Lenke til kommentar
Trond Trondsen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 terje, begynner å lure på om du har egen fuglehage. Det va ett kjempefint og skarpt bilde av Kvinanda. mvh Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg