AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 hei.er 19 år. bruker ikke deodorant. trener ofte. er jeg skitten? Anonymous poster hash: c93a7...227 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg lukter deg helt bort hit. Men seriøst... Det er ikke lett å svare på. Spør noen som er i nærheten av deg, for du blir ofte desensitivisert av din egen kroppslukt. 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) hvis du svetter lite og vasker deg hver dag, skal det i utgangspunktet ikke være et problem. Endret 23. august 2013 av Sangesland 2 Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Som personen over meg sier: dusjer du etter trening og ofte er du ikke skitten, men å bruke deo bidrar til en god lukt, men det gjør jo dusjsåpe med lukt også... Det er ditt valg uansett. Endret 23. august 2013 av StilleVann Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hvis du dusjer ofte, er flink med hygienen og ikke lukter så ser jeg ikke hva som skal være så skittent med å ikke bruke deo. Men som sagt over så kan man bli litt "immun" mot sin egen kroppslukt. Du kan jo spørre en du stoler på om h*n sin ærlige mening om du tør det. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Stemmer det, hvis man vasker seg hver time eller oftere (helst bare vær i såpevann konstant) så gjør det ikke noe.. Ellers bør du bruke deo. 3 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Stemmer det, hvis man vasker seg hver time eller oftere (helst bare vær i såpevann konstant) så gjør det ikke noe.. Ellers bør du bruke deo. Haha, men helt seriøst, nei du er ikke skitten, spør noen nære venner om det, be de være dønn ærlige. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Bruk spray deo og spray deg hver gang etter du har dusjet, enkelt som det:) Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 hei. er 19 år. bruker ikke deodorant. trener ofte. er jeg skitten? Anonymous poster hash: c93a7...227 du er ikke skitten men det er lurt å bruke deodorant for det kan hende du lukter vondt selv om du ikke lukter det selv Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Du kan jo sende et brev med noe av håret ditt sånn at vi kan sniffe på deg Anonymous poster hash: a80c1...b0c 1 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) hei. er 19 år. bruker ikke deodorant. trener ofte. er jeg skitten? Anonymous poster hash: c93a7...227 Nei, du er heller ren. Bruk minst mulig kosmetiske produkter selv om mange skumle stoffer er silt bort. Spesielt vil jeg fraråde antiperspiranter (de fleste produktene - hindrer svetting). Men jeg syns det kommer mye an på situasjonen, til festbruk blir noe annet enn det daglige. Selv bruker jeg naturkosmetika fra Lavera Men Care, men ikke ofte. Jeg bruker også sparsomt med såpe som lett tærer på kroppens naturlige fettlag. Til vanlig er det ikke så nødvendig heller. Mange gjør den feilen at de pøser på med deo-antiperspiranter, men har en tskjorte som stinker. Men du kan jo spør noen om du lukter ubehagelig, men helt luktfri er det vel ikke naturlig å være? Endret 30. august 2013 av Fjellvåken Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Har du hard eller våt ørevoks? Om den er hard så har du en mild kroppslukt, og er da mindre avhengig av deodorant. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Har du hard eller våt ørevoks? Om den er hard så har du en mild kroppslukt, og er da mindre avhengig av deodorant. Uhm... er det tilfelle er bare fjas? Lenke til kommentar
xelp Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Uhm... er det tilfelle er bare fjas? Det satt faktisk jeg også og funderte på.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Uhm... er det tilfelle er bare fjas? Det er tilfelle, da de to "egenskapene" blir styrt av det samme genet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Du kan jo sende et brev med noe av håret ditt sånn at vi kan sniffe på deg Anonymous poster hash: a80c1...b0c Lenke til kommentar
(idioten) Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 det er kanskje lurt og bruke deo uansett, for og være helt sikker Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Snodig. Eg nyttar heller ikkje deodorant, og har halvblaut øyravoks. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Og du er jomfru... :-P Til TS: Barber armhulene, og unngå mye såpebruk, så burde det ikke lukte noe særlig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå