Gå til innhold

Hjelp ang. All-Seeing Eye server list til BF1942

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål angående en All-Seeing Eye server list til BF1942.. Jeg har lastet ned denne listen fra www.bfstats.com , og leste hvordan man skal få brukt denne listen på tidligere nevnte sides FAQ-side. Problemer ligger i at jeg knapt skjønner et kløyva ord av hva de sier i denne "bruksanvisningen".. :shrug: Ting som "ASE" er helt fremmed for meg, og ettersom webmaster og andre man kan nå på denne siden er relativt treige på å svare på mail, prøver jeg heller dere her i håp om at noen kan hjelpe meg.. Hvordan får jeg innstallert denne listen slik at det, som det forklares i bruksanvisningen, vil vises i en annen farge enn alle andre servere inne på spillet..?

For ordens skyld, her er link til bfstats' FAQ-side.. http://www.bfstats.com/info.php

Håper dere kan hjelpe meg, alle svar settes pris på! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

går utifra at du har serverlista 8som du sier :))

det du da gjør i all-seeing eye

File -> Import server list -> Game: Battlefield1942 -> File: bla til lista :) -> Add to: den favoritt-mappen du vil legge til serverne i.

Favorites ligger helt nederst til venstre i ASE, over buddy-lista. der legges serverne :)

Lenke til kommentar

det du da gjør i all-seeing eye

File -> Import server list -> Game: Battlefield1942 -> File: bla til lista :) -> Add to: den favoritt-mappen du vil legge til serverne i.

Favorites ligger helt nederst til venstre i ASE, over buddy-lista. der legges serverne :)

Først og fremst, takk for svar! Problemet ligger likevel mer i selve dette all-seeing eye. Er dette et program som må lastes ned, eller er dette noe annent finurlige saker jeg ikke veit om? Jeg har lastet lista, et .txt-dokument, men mangler altså dette ase-programmet? Om noen veit hvor jeg da kan få tak i dette, eller evt rette på de antakelseene jeg nå har kommet med?

Lenke til kommentar

OK, jeg fant programmet så da var det problemet løst... Sånn for ordens skyld kan jeg jo fortsette med enda et lite spm.. :wink: Den versjonen jeg fikk tak i på ASE's sider var en trial versjon.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en versjon som ikke er begrenset til 21 dager (eller hvor mange dager det var, husker ikke)?

Lenke til kommentar

Min versjon varte mye lenger. Sikkert 2 mnd. Etter den tid var jeg blitt så avhengig av eye at jeg betalte for det.

Den registrerte versjonen er raskere enn demoen.

Syns det er vert pengene når noen tar på seg å lage et så genialt program. Jeg betalte $30 for livstidslisens. Print ut arket med Reg koden!

Du betaler via Digitale Candle, og det er like enkelt å bruke som nettbanken din.

MVH Øyvind

Lenke til kommentar

Jepp. SpyGame er nå helt umulig.

Med eye kan du ha buddy list, se hvilke land serveren står i osv.

Og så slipper du introen på BF og hopper rett inn i spillet.

Det er også mye lettere å se hvilke mod serverene kjører. Typisk er at serveren har oppgradert, og så klarer du ikke å logge deg på.

MVH Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...