Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger ny router, den gamle begynner å bli treg.

Anbefalte innlegg

Hei,

Har satt opp 3 ip kameraer og to av disse er trådløse, plus 2 switcher. Merker at trådløse nettet hjemme har blitt veldig tregt og mistenker at det er kameraene som har skylden. Idag har jeg en Jensen Scandinavia AL89300.

Har dere noen forslag på en router som kan fikse dette bedre enn den jeg har i dag? Det er også greit om denne er lett å forstå ig sette opp.

Merker også at pingen er dårligere en tidligere. Når jeg kjører speetest.net får jeg 20-30ms

i ping, men tidligere lå jeg på 3-4ms

Hastigheten er like stabil som den alltid har vært 60 Mbps

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestilt denne, får satse på at det blir bra.

https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=RT-AC66U

sikkert bra, de dumper prisen siden blir erstattet med denne: http://cdon.no/elektronikk/asus_rt-ac68u_router-24916359?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Asus+RT-AC68U+router&utm_content=24916359&utm_campaign=prisjakt_no_Network

noen som skjønner forskjellene? den går nok ned til 1990,- før jul, men er det verdt pengene?

Lenke til kommentar

Del gjerne dine erfaringer når du får den, jeg vurderer å kjøpe en sånn sak selv i håp om litt bedre signaler her nede i kjelleren.

Har fått routeren nå og må si at denne er den beste routeren jeg har hatt.

Den er veldig enkel å sette opp, samt at jeg merket stor forskjell på rekkevidden på den trådløse biten. Har noen trådløse kameraer som ikke fungerte så godt med den gamle routeren, men med denne fungerer de mye bedre. Siden rekkevidden er bedre.

Det er også andre funksjoner som er veldig kjekt å ha...slik som FTP, Aicloud ++

Dette er et produkt som jeg gjerne vil anbefale til andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...