Lovefromabove Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Noen som har erfaring med Homeplug adaptere? Trenger noen anbefalinger. Funker det greit til gaming? Skal brukes i en liten leilighet og det er ikke langt mellom strømkretsene. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Har ingen erfaring med homeplug, men hardware hadde en artikkel om det for ei lita stund siden. http://www.hardware.no/artikler/test-zyxel-pla4201-og-pla5205/136293 Etter som jeg har forstått så er det ikke så gode når de er kobla på forskjellige kretser.Og jo lenge unna de er jo dårligere resultat får man. Men i samme kurs så skal det funke helt fint. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ja, har mange års erfaring med Homeplug/Powerline. Det fungerer helt fint. Man får litt begrenset båndbredde, men er stort sett bedre enn trådløst uansett. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Under studiene jobbet jeg på teknisk kundeservice for NGT, og alle TV-kunder fikk med et par Zyxel Homeplugs så kundene skulle slippe å legge kabel fra routermodem og til TV-dekoderen, og det fungerte så dårlig at NGT til slutt sluttet å inkludere dette i TV-pakken (en 15m CAT5E kabel ble sendt hvis kundene ikke ville kjøpe sitt eget Homeplug-par) fordi det fungerte for dårlig i for mange tilfeller og det er begrenset hva vi kunne feilrette på kundens eget interne strømnett. Hvis du skal kjøpe homeplugs, test det iallefall grundig før angreretten din går ut.. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Mine strøk med i første tordenvær. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Tja det virker nå hos oss, men det har hvert varierende ytelse på de men hvis trådløst ikke er tingen og heller ikke dra rundt med kabler så er det hvert å prøve. Det har kommet nye modeller også det jeg har er Devolo dLAN 200 AVmini Powerline Starter griffin PS weekedtilbud Endret 23. august 2013 av griffin95 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Har brukt en billig løsning fra D-Link i flere år og utvidet nylig med en enhet til, og det fungerer helt greit. Oppnår ca 80 Mbps på samme strømkurs. Bruker det selv til streaming og internett, og funker godt til gaming ifølge junior i huset. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hadde en homeplug tidligere, fungerte svært dårlig. Kunne ikke en gang holde tritt med trådløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå