bikko Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hei - Kan noen hjelpe meg med følgende: 1. jeg har et PHP forum og ønsker at medlemmene skal kunne laste opp en txt fil. 2. I php må det lages et script som er identisk med en Excel macro jeg har. Medlemmene må i tillegg til å laste opp txt fila - også oppgi 2 faste tall opplysninger. Scriptet + fila + de faste opplysningene gir da en utgående tallverdi. Mao. jeg ønsker en online versjon av Excel Macroen...(csv parsing?) Kan noen hjelpe meg med dette? Send meg gjerne en PM ved spørsmål. Jeg benytter vbulletin - men det er ikke nødvendig å integrere scriptet i forumet, ei heller lagre out put data eller lage grafer. Lenke til kommentar
bikko Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 ps. jeg betaler gjerne for hjelp. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 http://no2.php.net/manual/en/function.fgetcsv.php, men mail meg på [email protected] så kan vi diskutere hva du trenger og hvor mye du vil betale for det. Lenke til kommentar
bikko Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Tusen takk for svaret - men det var en som meldte seg. Han er nå snart ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå