Albert Andersson Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Enda et bilde av en bever ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Fint bilde av beveren! Litt trangt foran snuten dens. Her gjorde det ikke noe om bilde hadde et litt mer panorama format. Ser man bilde i full størrelse får man gleden av detaljene. Ser den gnager på en pinne som den holder i potene. Flott! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Veldig bra Albert ! Detaljer så det holder Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Fint bilde av beveren! Litt trangt foran snuten dens. Her gjorde det ikke noe om bilde hadde et litt mer panorama format. Ser man bilde i full størrelse får man gleden av detaljene. Ser den gnager på en pinne som den holder i potene. Flott! Hei, fotopoulsen. Takk for konstruktiv kritikk ! Jeg er helt enig i at det er for trangt foran snuten, - det var min store tvil da bildet ble beskåret.. Jeg prioriterte likevel å vise mest mulig av beveren, men ser at bildet virker litt "amputert". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Veldig bra Albert ! Detaljer så det holder Hei, Terje. Takk for hyggelig kommentar. Jeg skulle gjerne ha presentert bilder med noen av dine enestående kvaliteter, men jeg er redd for at det ligger langt fram i tid. Men drømmer kan være en bra drivkraft ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg