bluejayphoto Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Early autumn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Et nydelig portrett hvor lyset fra sola bak er godt utnyttet og gir fin glans i håret. Du har også oppnått en fin DOF. Smykket tar lovlig mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 En fin glød over dette portrettet! Enig med fotopoulsen mht. smykket... Lenke til kommentar
bluejayphoto Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Et nydelig portrett hvor lyset fra sola bak er godt utnyttet og gir fin glans i håret. Du har også oppnått en fin DOF. Smykket tar lovlig mye oppmerksomhet. jeg er lite fornøyd med håret da det har blitt helt "burnout" på den ene siden. har ikke fotografert blondt hår nok ser jeg. takk for kommentar:) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 jeg er lite fornøyd med håret da det har blitt helt "burnout" på den ene siden. har ikke fotografert blondt hår nok ser jeg. takk for kommentar:) La ritignok merke til det. ville ikke komentere det i første omgang, for jeg kunne ikke si hvor utbrent det var. Litt er lov, men når det er synlig er det for mye. Om det ikke er for mye og bildet er tatt i raw kan det noen ganger hentes inn igjen med highlights. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg