Egil.B Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 jeg klare ikke engang å innstallere XP. vet ikke hva som er phuckedup, men den fryser rett og slett da det står "Loading Windows XP" nederst på installasjonsprogrammet. UanZ så fatter jeg ikke hva som er så bra med XP. Det er jo bare masse eyecandy med funksjoner som ikke fungerer lagt oppå en nt-5.0kernel. Jeg klarer til og med å spille spill i 2k som ikke fungerer i xp :wink: [ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-02-16 12:48 ] Lenke til kommentar
Imhotep Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Klarte heller ikke å installere XP på min T-Bird .. hang på "Starting windows", helt i starten ... Visste seg at det var mitt Aopen AK73 som var problemet .. nå har jeg Asus A7V133 og det funker fint =). XP kan virke tregere ja .. slik skjer når alt skal "se så fint ut" :wink: Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Quote: bla bla bla.....................SoM tidligere nevnt går Idleprossessen altfor mye! System idle prosess fungere på den måte at den bruker all cdu tid som ikke brukes av andre... dette for at alltid 100% skal være i bruk. Men den gir fra seg alt hvis andre prosesser trenger det Lenke til kommentar
Kjellrs Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 XP funker helt utmerket her (1.2Ghz Athlon/384mb ram), men så har jeg jo skrudd av alt tullet (Messenger, low disk warning, alt under performance på "classic" osv) så den ligner på 2k også. Synes MS er mye ærligere med versjonsnummerene jeg. 2000 er 5.0, XP er 5.1... Så lenge det finnes XP-drivere for all hardwaren din (og nei, 2k-driver er IKKE bra i det hele tatt) så ser jeg ingen ulemper i forhold til 2k, men av fordeler er det også rimelig tynt da. Den virker mer "finpussa" enn win2k, da mener jeg ikke eyecandy men småting her og der, ikke noe som er verd en setning for seg selv engang. Fungerer 2k som du vil, behold den. Jeg brukte flere dager på å få XP som jeg ville ha den, uten at det egentlig ga meg noe særlig nyttig. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Kjører win 2000 nå meget stabilt har kjørt win 98se før det og var ganske fornøyd :smile: Har også testet millenium med meget dårlige resultater :sad: XP har jeg også prøvd og innstalere men fikk bare spontane restarter :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå