Joachim_F Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Utviklerne har lyttet til spillerne. Les hele saken Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Dette var et av de mest spennende spillene som ble vist, likevel kom det litt i skyggen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Såvidt jeg har lest rundt forbi så virker det for meg som om The Division var et av de som ble omtalt aller mest etter E3. Gleder meg til dette spillet! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 "lyttet til spillerne" my ass Vis meg en person som seriøst trodde at The Division hadde solgt dårlig på PC og jeg vil vise deg en løyner. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Mulig jeg må sette til side min vegring mot uPlay og prøve The Division, ja. Lenke til kommentar
Robban73 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Dette er vel gamle nyheter? Det har vel vært klart for lenge siden at dette spillet skulle komme på pc. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Nope. Er ny info dette. De utelukket det ikke men tok ikke lang tid før en underskrifts kampanje startet opp etter annonseringen på e3 Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Som om dette ikke var planen fra før av. Det har blitt gjort av Ubisoft før, og folk faller fortsatt som fluer for den samme PR-bullshit'en som spys ut. En mer lettlurt kundebase enn gaming-samfunnet skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Som om dette ikke var planen fra før av. Det har blitt gjort av Ubisoft før, og folk faller fortsatt som fluer for den samme PR-bullshit'en som spys ut. En mer lettlurt kundebase enn gaming-samfunnet skal man lete lenge etter. Hva er det de har lurt oss med? Skjønner du konseptet bak det å lure noen? 1 Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Gode nyheter. Slipper jeg å kaste vekk flere tusen på en dårlig konsoll. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Blir dette en dårlig konsollport da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå