Cuneax Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Går forbi rivalen i trafikk for første gang på flere år.Nå er Yahoo større enn Google Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg stiller meg veldig kritisk til dette. Statistikk lyger alltid. Det understrekes i artikkelen at statistikken går ut ifra amerikanske brukere. Jeg tviler på Yahoo er like stort i resten av verden som det er i USA. Men at Yahoo er større enn Google stemmer ikke. Uten å basere meg på noe (og jeg kan bomme fælt nå), har jeg følelsen at antall Android-brukere alene er større enn antall besøkende til Yahoo. Uten å kritisere, for jeg vet at artikkeltitler er hovedsaklig for å lokke lesere, men den er veldig å sette fakta på spissen. 3 Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Har aldri møtt eller hørt om noen som bruker Yahoo på mange år. Denne statistikken stiller jeg meg svært kritisk til. De har muligens lurt inn noe mtp. den jævla toolbaren deres eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hva er det av sider og tjenester som blir tatt med i Google sin trafikk? Ellers hører det litt ut som alt av Yahoo, mot Google.com, og begrenset til USA. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Eneste jeg bruker yahoo til er Answers. Ganske bra da. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Veldig missledende overskrift! Lenke til kommentar
jomargrr Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg stiller meg veldig kritisk til dette. Statistikk lyger alltid. Det understrekes i artikkelen at statistikken går ut ifra amerikanske brukere. Jeg tviler på Yahoo er like stort i resten av verden som det er i USA. Men at Yahoo er større enn Google stemmer ikke. Uten å basere meg på noe (og jeg kan bomme fælt nå), har jeg følelsen at antall Android-brukere alene er større enn antall besøkende til Yahoo. Uten å kritisere, for jeg vet at artikkeltitler er hovedsaklig for å lokke lesere, men den er veldig å sette fakta på spissen. Ta deg en tur til fjerne østen å spør om mail adressen til innbyggerne. Du skal lete lenge etter gmail.com men yahoo er svært vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg