Cuneax Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Microsoft vil gjøre det like lett som tradisjonell utskrift.Slik fungerer 3D-skriving i Windows 8.1 Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hmm...frister litt å kjøpe en 3D printer som julegave til meg selv i år. @HW.no: Noen sjanse for at dere holder en 3D printer review i nærmeste fremtid? 1 Lenke til kommentar
SVD Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Er det mulig å ikke nevne skytevåpen i hver 3d-skriver artikkel? 4 Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kan jeg skrive ut kjøttkaker og ertestuing, hvis ikke er jeg ikke interessert? 1 Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kan jeg skrive ut kjøttkaker og ertestuing, hvis ikke er jeg ikke interessert? Idiotisk kommentar. Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Kan jeg skrive ut kjøttkaker og ertestuing, hvis ikke er jeg ikke interessert? Idiotisk kommentar. Idiotisk kommentar av deg å si. Jeg synes det var litt morsomt det han sa, men det du sa var det ingen mening i. Tenk før du skriver stykt om andre, er det virkelig nødvendig? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå