reiestad Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg har en rød prikk på mine bilder som blir tatt med mitt Canon S45. (Død pixel ??). Dette er voldsomt irreterende ta jeg må fjerne dette vekk i hvert bilde som jeg fremkaller (jeg fremkaller nesten alle bildene). Det er ganske mye arbeid å rette dette i PhotoShop på alle bildene som jeg fremkaller. Er dette reklamsjonsgrunn når kameraet ikke er mer enn 3 mnd. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Dersom den røde prikken skjemmer bildet, er det en god grunn for å reklamere på kamera. Ï noen håndbøker for digitale kamera, tar produsenten forbehold om at det kan forekomme døde piksler, men her høres det ut som at det er en ansamling av defekte piksler på ett sted? Du har 5 års reklamasjonsrett på feil og mangler med kamera etter Forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jepp, jeg har et første generasjon Digital Ixus, som jeg kjøpte i 2000. I fjor høst oppdaget jeg en ansamling døde pixler, og det var ikke noe problem å få dette på garantien. Regningen ble sendt rett til Canon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå