Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvor mye kan jeg få for en Acer Aspire 9303WSMI Lap Top, oppgradert fra vista home premium til ekte windows 7 home premium, inkludert et års norton antivirus 360 siste versjon, 160GB HDD
1GB DDR2
envidia geforce go 7300
17 tommers skjerm
AMD turion

og en ting: dekselet til cd avspilleren er borte...men CD spilleren fungerer utmerket. Gjør en REN instalasjon av windows 7, og fungerer alt prikfritt, hvor mye kan den være verd? Vil også gjerne bli kvitt 200 stk. Verbatim DVD-R i to ruller, den ene har jeg tatt et par DVDer fra. Har dere noen forslag?

Tviler på at den neppe går for mange kroner nei, men håper nå på en liten slant på oppgraderingen, norton og DVD rullene da...og en mindre slant for selve PCen... Utfører installasjon nå, så om alt går knirkefritt og kan jeg få den så bra som det er mulig å få den, så selger jeg den. Selv om det ikke er mye hareware å skryte av, så kan man jo også ta ut deler av den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm...finner ikke ut hvor gammel den er...noen plasser jeg finner det ut, altså hvor gammel selve PCen er?

hvor mye kan jeg få for en Acer Aspire 9303WSMI Lap Top,

I firefox: Høyreklikk på Acer Aspire 9303WSMI , trykk søk på google etter ...

Date First Available27 Mar 2007

Lenke til kommentar

kanskje det finnes noen raringer der ute...selges høystbydende fra 200 kr. går an å gjøre et forsøk...legger ved et gammelt webcamera også...har både installasjonsdisken og det som hører til. ikke det at det kan øke på noe pris, men høres i det minste bedre ut...man kan ikke forprøve seg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...