kentroan Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hei, Jeg har vurdert en stund å kjøpe et GoPro Hero 3 Black Edition, men er utrolig usikker. Det eneste som trekker ned kameraet voldsomt for meg er at mange av klippene jeg ser på YouTube ser ut som er filmet med et fisheye objektiv. Det gjør filmen rund og ikke seende ut som normalt. Filmer GoPro Hero 3 bare med fisheye eller filmer den også vanlig flatt film som 35mm objektiver bruker? Hvordan får jeg til å filme slikt i tilfelle jeg kjøper meg en? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hva er det du har tenkt å filme ? GoPro er supert til sitt bruk (action cam.) Det finnest tre forskjellige instillinger (FOV) Wide Mediun og Narrow. 1 Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Jeg har tenkt å kjøpe et Quadcopter og koble et GoPro kamera til kopteret for så å filme fra himmelen. Problmet er at jeg hater fisheye-effekt på video siden det ikke ser naturlig ut og filmene jeg skal lage skal se naturlig ut Lenke til kommentar
arthon Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 GoPro har ikke "fisheye" effekt med mindre du velger det. Hvis du skal filme med Quadcopter og ikke har hundrevis av timers trening med modell flyvning så burde du kjøpe deg et billig 'copter og starte treningen nå, så kanskje du er flink nok til å fly 'copter med Gopro før Gopro 4 blir lansert. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Takker! Jeg har fløyet flere copter før, men dette er første gang med et kamera. Å fly et copter klarer jeg og jeg trenger derfor ikke mer trening der. Er det noen som vet om det kommer et GoPro 4? Hvis det ikke er lengre enn et halvt år til det eller noe lignende så ville det vært dumt å kjøpe GoPro 3 først. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Du kan jo se om du finner noe brukt også. Og du får garantert solgt det når Hero 4 kommer. 1 Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Takk for tipset. Skal se meg litt rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå