Gå til innhold

Banditt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva galt har den vesle svensken gjort nå siden du kaller'n banditt?

Muligens litt hardt kroppa for å få mest mulig fugl for det har gått litt utover skarpheten. Denne krabaten er jo så liten så lett å havne på grensa av hva bildet tåler under cropping.

Bildet er enkelt og fint komponert og det funker godt med hovedpersonen "midt i smørøyet".

Bildet har fått litt grønnstikk hvilket jeg tolker dithen at du hadde kraftig sollys under eksponering og da reflekteres grøntforet rundt på motivet. Jeg har sjøl opplevd at et gammalt grått stabbur ble farget grønt i slikt vær.

Roar

Lenke til kommentar

Hva galt har den vesle svensken gjort nå siden du kaller'n banditt?

Muligens litt hardt kroppa for å få mest mulig fugl for det har gått litt utover skarpheten. Denne krabaten er jo så liten så lett å havne på grensa av hva bildet tåler under cropping.

Bildet er enkelt og fint komponert og det funker godt med hovedpersonen "midt i smørøyet".

Bildet har fått litt grønnstikk hvilket jeg tolker dithen at du hadde kraftig sollys under eksponering og da reflekteres grøntforet rundt på motivet. Jeg har sjøl opplevd at et gammalt grått stabbur ble farget grønt i slikt vær.

Roar

Det stemmer nok det med sollyset, men det holder seg stortsett i bakgrunnen på løvverket der.

Grunnen til "bantidd" er vel den sorte maska. "Zorro" kunne den også kalles ;-)

Mange takk for kommentar :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...