kjetilrønningen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hei! Går det fint ann å legge treningsopplegget slik? Mandag: triseps, bryst og mage Tirsdag: biceps, rygg og skuldre Onsdag: ben og mage Torsdag: triceps og bryst Fredag: biceps, rygg, skuldre Takker for.svar Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det går fint an, det. Merk deg at enkelte skulderøvelser også tar i bruk triceps og brystet, så jeg for min del kjører heller triceps, bryst og skuldre på samme dag, så biceps og rygg på neste dag og deretter bein og mage. Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Okei, takk:) Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det går an, hvis du er en godt utvikla bodybuilder med mange års erfaring. Andre vil få mer framgang med andre typer program. Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Og hva mener du med andre typer programmer? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Stronglifts 5x5, Starting Strength-varianter, Release Your Potential - disse vil gi raskere framgang enn det meste av alternativer for nybegynnere - deriblant unge menn med mindre enn 1,5 x kroppsvekt i knebøypers. Forutsatt at målsetninga er å bli sterk, og at kroppen din har mobilitet til å gjøre øvelsene riktig slik at skaderisikoen ikke blir stor. Det kan se ut som du trener av kosmetiske årsaker. Alt jeg har lest om bodybuilding, som egentlig ikke er spesielt mye, tilsier at grunnstyrke via helkroppsprogram - først - gir best resultat. Nesten alle tenåringsgutter som begynner med styrketrening går løs på bodybuilding-programmer med egne biceps-dager og kaster vekk årevis med treningsvilje på tapt framgang. Det er egentlig veldig trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå