ns Magnum Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hei. Jeg skal sette opp en Minecraftserver til meg og noen venner. Jeg har routeren Jensen Scandinavia Air:Link 3000 DG. Jeg har brukt www.portforward.com til hjelp, men prosedyren de anbefaler nekter å opne porten (25565). I ruterinstillingene velger jeg både "port forward" og "virital server, men etter restart viser den bare "OFFLINE"Som du kan se i vedlagt bilde, så har jeg prøvd IP-adressen til min PC, til routeren, og den globale IP-en. Noen tips? På forhånd, takk! Henrik PS: Hadde samme problemet med den forrige routeren som var Air:Link 29150. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Har du UPnP skrudd på, så skulle vel det holde. Intet behov for manuell port forward. Lenke til kommentar
ns Magnum Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Det funka ikke Er også uinteressert i å bruke LogMeIn Hamachi, fordi serveren skal være lett tiljengelig for alle som skal være med Endret 23. august 2013 av ns Magnum Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Vel. Har du satt opp statisk IP-adresse for serveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå