Dustoyevsky Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Av og til får jeg en bluescreen på min datamaskin. Denne oppstår som regel under gaming, da gjerne litt tyngre spill som Battlefield 3 eller spill som krever lignende ressurser av maskinen.Jeg har en mistanke om at dette problemet er forårsaket av en driver som ikke er helt i orden, og skaper korrupt minne. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er et hardware-relatert problem, da jeg har stresstestet systemet over lengre tid med både AIDA64 for prosessor og Memtest86 for minnet uten at det slo ut noen former for error. Min maskin:Hovedkort: Asus Maximus V FormulaProsessor: Intel Core i7 3770k @ 4,5ghzMinne: Corsair Dominator @ 1600 mhz Skjermkort: EVGA GTX 690PSU: Corsair AX850Av en eller annen grunn fikk jeg ikke lastet opp .dmp-filen fra siste blue-screen, så jeg laster opp et screenshot fra bluescreenviewer:Noen som har noen idéer til hva jeg kan gjøre for å løse dette uten å måtte formatere? Endret 22. august 2013 av Dustoyevsky Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Kan være virus som er årsaken. Skann med både Superantispyware og Malwarebytes for å avkrefte at det er virus. Sjekk Hardiskene for error Det 3 du kan gjøre er å kjøre repair fra Windows disken din. Endret 23. august 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Djn Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Hvis du har tid til å grave litt kan du se på dette og forsøke å finne ut hva som gikk galt? Endret 23. august 2013 av Djn Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Av en eller annen grunn fikk jeg ikke lastet opp .dmp-filen fra siste blue-screen, så jeg laster opp et screenshot fra bluescreenviewer: Bruk pastelink,problmer start i sikkerhetmodus kopiere dumpfilene fra C:\windows\Minidump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå