Eriksendrul Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Har en venn som er PT og han trenger Ipad eller noe tilsvarende til jobb, Da blir den bare brukt til bilder og tekst filer. Trenger egentlig ikke så mye mer en det, Noen som har noen tips om rimlige nettbrett som duger til dette ? Hovedsaklig til Tekst og bilder men han skal bruke den privat også og da hadde det vært bonus om den kunne spilt av filmer og hadde litt lagringsplass, trenger ikke mer en til 2-3 filmer, men dette er ikke et krav om et annet alternativ er mye billigere uten disse mulighetene til film osv. Btw vi kan ikke en skit om spesifikasjoner når det kommer til netbrett. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Spørs jo helt hva du mener med bilder og tekst. Jeg bruker min Nexus 7 til sånt, men mener du PDF i A4 er det klart at den blir litt liten. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 23. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Han vil helst ha den "vanlige størrelsen" regner med at det er 5 tommer ellernoe ? Hva jeg mener med bilder og tekst ? Tekstfiler,lister, og bilder er jo bare bilder.... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Vanlig størrelse for tablets er 10" ish. Står igjen med iPad eller Xperia Z tabletten som førstevalg i min bok da. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Han vil helst ha den "vanlige størrelsen" regner med at det er 5 tommer ellernoe ? Hva jeg mener med bilder og tekst ? Tekstfiler,lister, og bilder er jo bare bilder.... Er det snakk om separate bilder og tekstfiler, og ikke type PDF med "magasin"-layout, ville jeg rett og slett kjøpt fjorårets Nexus 7. Man får den til ned mot tusenlappen nå, og den klarer den typen oppgaver helt utmerket. Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Vis du skal skrive og jobbe på den så kan jeg anbefale nå Dell xps 10 med docking tastatur. den er satt ned til latterlige 1999 på elkjøp, fra førpris på 3500! http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/DEXPS62256187/dell-xps-10-1-nettbrett-xps10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå