Vizla Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Usikker på hvor jeg skal poste dette, så slenger den inn her.. Akkurat fått liv i nytt system; Asus Z87-expert, 4770k og 16gb Corsair Vengeance(CML16GX3M4X1600C8). Prøvde først med dual-stick 16gb, husker ikke type, men fungerte ikke uansett hva jeg gjorde. Med disse nye brikkene får jeg liv i maskinen med en brikke stående i, med flere enn en får jeg "55" på LCD som tilsvarer minne-feil. Problemet er at jeg har nå prøvd med 3 brikker separat, og disse fungerer fint. Har forsøkt å øke volt så vidt(1.55) uten at det gjorde noe. Hjelp!? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Har du funnet ut om det er 1 brikke / ramslot som kan være defekt? Siden jeg er lat, hvor mye støtter OS/HK? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Har du funnet ut om det er 1 brikke / ramslot som kan være defekt? Siden jeg er lat, hvor mye støtter OS/HK? Begge deler støtter langt over hva jeg forsøker dytte inn. Skal teste, gi meg noen minutter. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Testet alle 4 slots, og kan virke som du har rett. Med en brikke fungerer B1+B2, men ikke A1+A2. Med to brikker fungerer ingen, men tror ikke B1+B2 skal støtte 2 brikker uansett. (A1-A2 : B1-B2) Lenke til kommentar
Holtmo Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har hatt samme problemet, og jeg klødde meg grundig i hodet for å få dette til å fungere.Og i ditt tilfelle kan du kun ha maksimal 32 gb RAMda må du ha 4 stk med rambrikker typen 8gb DDR3For å få dem montert så må du slå av maskinen og montere KUN i de gule.Deretter slår du på maskinen og kontrollerer at du har 16 GB.Så slår du av maskinen igjen, monterer i de svarte og slår på maskinen og kontrollerer at du har 32 GBHåper dette hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå