AnonymDiskusjon Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Prøv å finne noen som er i samme situasjon som deg? Eventuelt prøv ånå heng på deg noen som du tror kan virke som en som har like interesser som deg? Er du interessert i å bli kjent med han eller hun, er det ganske sannsynlig at han eller hun vil bli kjent med deg. Virker det som dem ikke er interessert i deg, må du gjøre deg selv interessant. Bare ikke overtenk alt, ingen bryr seg om småting som at noen ikke skjønte hva en sa, det er glemt etter 5 minutter. "heng deg på" du får det til å høres lett ut. Å stille seg ved en gjeng med 5-6 fremmede mennesker er slettes ikke lett skal jeg si deg. Er bare redd for at det som skjedde kan ha blitt fryktelig mistolket, og det tror jeg ikke akkurat er lite sannsynlig Anonymous poster hash: efe03...d79 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Jeg havnet i en klasse hvor jeg ikke kjente en eneste en for ett år på vg1, før jeg havnet blant venner i 2 klasse. Fikk en venn, eller i alle fall skolevenn, og andre jeg kunne bare slenge av en prat med i klasserommet. Jeg og resten av klassen gruet på slutten av året over at klassen skulle skilles igjen. Det sier bare noe om hvor høyt den klassen knyttes etterhvert. Var et punkt på begynnelsen av vg1 at jeg ville bytte klasse, og det kom plutselig frem med at læreren fortalte klassen det, og hele klassen bare "nei, ikke forlat oss", "vi vil ikke at han skal ut av klassen", og mange støttende ord. Da ble jeg glad! Håper dette hjalp deg litt Alltid hyggelig å høre at jeg ikke er den eneste Anonymous poster hash: efe03...d79 Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 "heng deg på" du får det til å høres lett ut. Å stille seg ved en gjeng med 5-6 fremmede mennesker er slettes ikke lett skal jeg si deg. Er bare redd for at det som skjedde kan ha blitt fryktelig mistolket, og det tror jeg ikke akkurat er lite sannsynlig Anonymous poster hash: efe03...d79 Å "henge seg på" er ikke så vanskelig hvis du gjør deg selv interessant. Hvis du har problemer med å gjøre deg selv interessant kan du prøve for eksempel å se på datingtips på youtube, der får du mye tips om hvordan du kan gjøre deg selv interessant og holde en samtale gående uten at den blir kjedelig. Å stille seg ved siden av 5-6 mennesker vil ikke jeg anbefale heller. Prøv heller å henge deg på en eller to i førsteomgang, hvis det kommer flere mens du er med dem så må du heller bli kjent med de nye, istedet for å trekke deg tilbake, for da er det veldig lett å bli sittende utenfor. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hei, sist tirsdag begynte jeg på videregående i et nytt bosted hvor jeg ikke kjenner noen. Det har altså gått tre dager, men jeg har ikke fått noen venner. Aner ikke hvor fort sånt skjer, men jeg har aldri vært i en sånn situasjon. De fleste her har folk de kjenner, så de samler seg sammen i klikker. Føler da det blir vanskelig å ta kontakt, siden jeg føler meg mer usikker jo flere folk som er til stede, og at jeg føler meg påtrengende om jeg bare braser inn i en gjeng der de kjenner hverandre. Skjedde også noe skikkelig FLAUT da jeg møtte en person i dag. Han setter seg ved siden av meg og sier noe jeg ikke hører, og istedet for å si "hva?" slik jeg burde ha gjort, ser jeg på ham. Vi stirrer på hverandre i to sekunder mens jeg lurer på hva i helvete jeg skal gjøre (aner ikke hvorfor jeg tenkte slik, men jeg tror det kan ha noe med at jeg tenker for mye). Sier bare "ja" uten å ha egentlig forstått hva han sa. Vi hadde det hyggelig nok i noen samarbeidsoppgaver etterpå, og jeg prøvde å være så hyggelig som mulig for å "hele skaden". Nå når jeg tenker meg om i ettertid tror jeg faktisk han kan ha sagt "god morgen". Ville dere tolket noe slikt fryktelig arrogant/snålt eller at jeg faktisk ikke hørte hva som ble sagt? HERREGUD SÅ KLEINT Anonymous poster hash: efe03...d79 Du aner ikke hvor gyllen sjangse du har fått. Jeg f.eks for 3 måneder siden hadde kun vært i nærmiljøet med de jeg kjente og hatet skole osv. Så startet jeg på ny skole i ett annet fylke, kjente absolutt ingen. Men målet var og helst bli kjent med en ny jente vær dag. Blitt kjent med 5-10 jenter og 5-6karer iløpet av 2 uker. Og de er så sinnsykt mye fetere enn gamle skolen. Du må serr bare se sykt positivt på det og ja, alle jeg snakker med som er i samme situasjon syns det er mye bedre. Da du slipper rykter/fordommer ved skoler i nærområdet. Bare sett deg ned ved en ukjent involver deg i samtalen og hils. Du kommer ikke til å angre hvis du gjør det her. Kunne fortalt noe mye kleinere men lar være. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 tenkt at du starter med blanke ark! hvor deilig er ikke det ? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 tenkt at du starter med blanke ark! hvor deilig er ikke det ? Helt enig, beste følelsen i verden! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Helt enig, beste følelsen i verden! det kan jeg tro, skal flytte til oslo snart så får vel kjenne på den følelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå