Baraqda Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hei jeg har en trøbil på ca. 1m som jeg har lyst til å sette motor på. Den kan ikke gå mer enn 6-8 km/t, da dette er grensen for hva som er lov til å kjøre på fortau ol. Jeg lurer først å fremst hva jeg trenger og hvilke størrelser jeg må ha. Si ifra hvis det er noen opplysninger dere trenger for å svare så skal jeg svare så fort jeg kan. Hvis dere gidder kan dere også si meg sånn ca. hvor mye det kommer til å koste. Har helst lyst at det skal gå å trø også men gjør ikke så mye om jeg ikke kan. Takk for alle svar på forhånd P.S er bare 12 år så vet ikke så mye om hva jeg trenger og sånn. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Det enkeste er å bruke f.eks en gressklippermotor eller en motorsagmotor og koble med kjede til et tannhjul som du fester på tannhjulet til pedalene! Lenke til kommentar
Baraqda Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Har dessverre ingen av de motorene tilgjengelig:( Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Det kommer til å bli veldig vanskelig for deg å lage motorisert tråbil hvis du ikke har/får tak i en motor. Lenke til kommentar
Kristian B. L. Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er meg, men jeg mistet passordet til brukeren. Lurer fortsatt på dette svar plz Kan kjøre fortere også hvis det er lettere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå