SirreStrikk Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Fikk i dag levert en ny dell XPs 10 Det viser seg at når jeg holder cursoren over forskjellige tiles så bytter de logo og bugger seg, blir svart osv. Andre ting som skjer er at den glitcher seg i form at av for eksempel alternativer jeg kan trykke på i innstillinger ikke kommer opp med mindre jeg holder cursoren over den. Har forsøkt med reset 2 ganger uten hell, så jeg antar at det er noe galt med hardwaren på den, og dette går vell på garantien? Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 22. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Liten oppdatering, glitcher seg ikke når jeg er inne i spill Jo, glitcher fortsbatt bare i mindre grad. Endret 22. august 2013 av SirreStrikk Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Hej SirreStrikk Jeg vil anbefale, at du ringer til vores tekniske support, så vi kan få åbnet en sag på det. Du kommer i kontakt med dem på dette nummer: 67116882. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 23. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Saken er ordnet, leverte tilbake pc'n og fikk pengene tilbake. Har 2 nye som er på vei som skal testes. Men takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå