Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp! Presset for penger på skype!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, hun driter seg ut. Pengeutpressing på rullebladet er ikke noe bra, ta printscreen av samtalen og fortell hun at hvis hun ikke umiddelbart sletter alle bildene osv så kommer du til og kontakte politiet med all informasjon om hun.

For det første er det patetisk av hun og prtscreene deg. Det viser litt hvordan hun er, og de fleste har lyst til og prøve noe nytt f.eks camsex.

Er hun i det minste litt rasjonell i hjerne vil hun slette det umiddelbart. Men for sikkerhetsskyld beholder du alt du har prt screenet i tilfelle hun skulle juge.

Og det er 10x mer ødeleggende å ha ting på rullebladet enn nakenbilder på nett.

Lenke til kommentar

Lol, hun driter seg ut. Pengeutpressing på rullebladet er ikke noe bra, ta printscreen av samtalen og fortell hun at hvis hun ikke umiddelbart sletter alle bildene osv så kommer du til og kontakte politiet med all informasjon om hun.

For det første er det patetisk av hun og prtscreene deg. Det viser litt hvordan hun er, og de fleste har lyst til og prøve noe nytt f.eks camsex.

Er hun i det minste litt rasjonell i hjerne vil hun slette det umiddelbart. Men for sikkerhetsskyld beholder du alt du har prt screenet i tilfelle hun skulle juge.

Og det er 10x mer ødeleggende å ha ting på rullebladet enn nakenbilder på nett.

En liten opplysning til deg: Det finnes mennesker som vet om at det finnes andre mennesker som driver med cybersex i skjul, og at disse personene bruker det til kriminelle handlinger. Denne jenta behøver ikke engang å være ei jente, men en svært kyndig datanerd som sitter bak ganske mange VPN's og whatnot for å være umulig å oppspore. Det beste trådstarter kan gjøre er å gjøre seg så vanskelig å finne for denne personen, helst umulig. Saga har allerede skjørt sitt, nå gjenstår det å se om treet detter eller ikke.

Lenke til kommentar

Mulig jeg har postet i feil del av forumet, men fant ikke mer passende plass å legge det.

Dreit meg skikkelig ut på skype, viste litt for mye til en ukjent. Hun tok printscreen av det, viste meg at hun var inne på alle vennene mine sine sider, og truet med å sende bildet til bekjente om jeg ikke betalte. Har i tillegg dame.. (som var den første jeg ringte å fortalte om dette til).

Hvor realistisk er det at denne personen deler bildene??? Virket veldig desperat etter å få meg til å høre på hva h*n hadde å si...

Har nå gått ca. 30min siden jeg snakket med h*n sist, og ingen bilder ute som jeg kan se ennå.

Trenger ikke skjennepreken og nettopplæring. Jeg lærte den leksa den harde måten... Reiser for å tatovere idiot i panna i morgen..

Anonymous poster hash: 2a70a...f93

Anonymous poster hash: c3a5f...585

TS, her er et lite eksempel på hvor galt slike ting kan gå...

En jeg kjenner ble ganske pissed når dama var utro mot han (naturlig nok).. Han satt seg ned på gutterommet sitt å klekket ut en plan, som i ettertid skulle vise seg å være det dummeste han noen gang har gjort.

Det som skjedde var at han latet som ingen ting, å fikk henne til å kle av seg på skype, å leke med seg selv. Han tok opp det hele, å konfroterte henne med at han hadde alt på opptak. Hun ble fra seg, og betalte han de pengene han ba om. Likevel postet han denne videoen på nettet.

Denne mannen fikk idøm 60 dagers fengsel, og 300. 000 NOK i oppreising til jenten.

Aldri kle av deg på nett, og aldri driv med utpressing på nett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...