Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Legg ut bilder av din kjære her!


fondus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah.. den får meg til å tenke på min 2000 mod. med 35hk som jeg solgte for et år siden.

 

*mimre* :love:

Dritgod sykkel! Går utrulig bra for å vere original. Flekker skinnet av alt av NSR :p

36 i mine rs125 , 98modellen valrossi typen ( værstingen ;)). hadde en som eg lakka svart og den andre helt orginal.Men flekka aldri en nsr jeg så med 80hk :( var 125 med no bane triming av stuff.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
zoog, spesiell sykke du har der. ser ut som om du har brukt npe buell deler fra de første som kom er det riktig? foresten du kaller sykkelen din en HOG? det blir feil da, siden det betyr harleyovnersgroup... altså en club.

Stemmer at det er en del Buell, her. Blir en del mindre etter hvert. :dremel: Fikk tak i noe deler fra et vrak... Fronten og kåpen er derfra. Bakhjul er fra en Yamaha. Fikk ikke Buell-hjulet til å passe, siden det er så avsindig bredt.

Forøvrig må HOG ikke forveksles med H.O.G., som (helt riktig) er forkortelsen for Harley Owners Group, som jeg ikke har noen forbindelse med (formelt).

HOG er også et kjelenavn på en Harley Davidson (gjerne ombygd). Kommer av hog, som i gris/villsvin. Kan også finnes med stavemåten HAWG.

Beklager forvirringen som oppsto. Skal heretter bruke HD, konsekvent.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Men hvorfor har du ikke lappen? :p Du har jo bursdag i juni jo :D Men kan si deg en ting da; Gled deg! ;)

7565758[/snapback]

 

Hehe, er ferdig med alt av kjøretimer og sånn.

Men fikk noen problemer så måtte på sykehuset. Mens jeg var der stengte biltilsynet :mad:

 

Helt teit! Gleder meg som en unge, skal kjøre mye nå i "vinter" :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...