Hobsten Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Windows skrur automatisk ned lyden på både musikk og spill når eg er på skype. Den justeres både opp og ned og heile lyden blir rett og slett ustabil. Av og til kommer det litt meir lyd i den eine sida og før det går tilbake til vanlig igjen. Ganske irriterende når man spiller FPS siden man blir veldig forvirret. På skype har eg tatt av at skype skal justere mikrofon- og høytalerinstillingene. I windows har eg huket av at windows ikkje skal gjøre nokke om det foregår kommunikasjonsaktivitet. Hodetelefoner: Sennheiser HD650 Lydkort: Essence STX Mikrofon: Logitech G930 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Gå til lyd innstillinger og huk av slik som på bildet, det burde fikse det. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Som nevnt i posten har eg allerede gjort det. Googler som regel før eg poster, og lagde tråden egentlig bare pga det var den einaste løsningen folk kom med Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ah, ser det nå...sorry my bad. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Skype suger. Fatter ikke at MS la ned Communicator til fordel for den søpla. Kan ikke si jeg er overrasket over at det ikke funker som du vil og det finnes antagelig ingen fix heller annet enn å bruke et annet program. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Jeg hadde selv samme problemet før, og jeg kom fram til denne løsningen: Gjør først dette steget: Gå til lyd innstillinger og huk av slik som på bildet, det burde fikse det. I Skype: Trykk Verktøy->Instillinger... Naviger deg til Generelt->Lydinstillinger Sørg for at "Justér høytalerinstillingene automatisk" er huket AV. Endret 27. august 2013 av Gnålern Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Jeg hadde selv samme problemet før, og jeg kom fram til denne løsningen: Gjør først dette steget: I Skype: Trykk Verktøy->Instillinger... Naviger deg til Generelt->Lydinstillinger Sørg for at "Justér høytalerinstillingene automatisk" er huket AV. Dette har eg allerede gjort. Fungerer fortsatt ikkje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå