suuhoo Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hei Har en subaru outback 98 som kunne trengt seg noen nye deler. Har dere noen tips til hvor man kan få kjøpt bildeler online uten å måtte vrenge lommeboka? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hei Har en subaru outback 98 som kunne trengt seg noen nye deler. Har dere noen tips til hvor man kan få kjøpt bildeler online uten å måtte vrenge lommeboka? www.celticmotorsport.com fantastisk kundeservice, og skaffer deler til deg for 1/3 av prisen, orginaldeler og tuning/aftermarket deler. Alt han trenger er chassisnr så skaffer han hva du trenger. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Ok, takk. Trenger vel først og fremst nye klosser og skiver. Og clutchen skal skiftes om ikke så alt for lenge. Og bakdemperne er noe lav så de bør også skiftes. Har sett litt på ebay, er jo billig der, men om man skal kjøpe mye, så blir det jo mange forskjellige sendinger og da blir frakten noe høy, men fortsatt billiger enn her i Norge www.celticmotorsport.com så det er ikke bare racingdeler han skaffer altså. Hvoran er det med frakt fra siden der? Endret 22. august 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Hvis du skal ha bremser kan du høre med godspeedbrakes.co.uk også. Frakten kommer an på hvor mye hastverk du har og vekt / størrelse men jeg syns ikke det er så galt. Men du tjener jo på å handle mer av gangen Ellers så kan jeg anbefale seg P melde deg inn på subarudriver.com Mye kompetanse om Subaru samlet på en plass Endret 22. august 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Fint forum det der ja Har du noen plass hvor man kan finne delekatalog? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 www.opposedforces.com Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Takk Å så et lite spørsmål til, har jeg b11 eller b12? Eventuelt hvordan finner jeg det ut? Har en outback 1998 modell. Så havner liksom i mellom de 2. http://opposedforces.com/parts/legacy/ Endret 22. august 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Beste er nok å spørre på SDCN. Der har de litt mer peiling på akkurat det enn meg. Men du kan jo Google bildesøke B11 og B12, så ser du forskjellen med en gang tenker jeg. Er jo snakk om facelift tenker jeg. Edit: hvis den er veldig "firkantet er det B11, er den litt rundene i kantene så er det B12 Endret 22. august 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Moderatormelding Reklame er ikke tillatt på forumet. Tre innlegg ble fjernet.Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå