Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor får man kjøpt bildeler til en billig penge?

suuhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Har en subaru outback 98 som kunne trengt seg noen nye deler.

Har dere noen tips til hvor man kan få kjøpt bildeler online uten å måtte vrenge lommeboka?

www.celticmotorsport.com fantastisk kundeservice, og skaffer deler til deg for 1/3 av prisen, orginaldeler og tuning/aftermarket deler. Alt han trenger er chassisnr så skaffer han hva du trenger.

Lenke til kommentar

Ok, takk.

Trenger vel først og fremst nye klosser og skiver. Og clutchen skal skiftes om ikke så alt for lenge. Og bakdemperne er noe lav så de bør også skiftes.

Har sett litt på ebay, er jo billig der, men om man skal kjøpe mye, så blir det jo mange forskjellige sendinger og da blir frakten noe høy, men fortsatt billiger enn her i Norge :)

www.celticmotorsport.com så det er ikke bare racingdeler han skaffer altså. Hvoran er det med frakt fra siden der?

Endret av Freestyle199
Lenke til kommentar

Hvis du skal ha bremser kan du høre med godspeedbrakes.co.uk også.

Frakten kommer an på hvor mye hastverk du har og vekt / størrelse men jeg syns ikke det er så galt.

Men du tjener jo på å handle mer av gangen :p

Ellers så kan jeg anbefale seg P melde deg inn på subarudriver.com

Mye kompetanse om Subaru samlet på en plass ;)

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar

Beste er nok å spørre på SDCN. Der har de litt mer peiling på akkurat det enn meg.

Men du kan jo Google bildesøke B11 og B12, så ser du forskjellen med en gang tenker jeg.

Er jo snakk om facelift tenker jeg.

Edit: hvis den er veldig "firkantet er det B11, er den litt rundene i kantene så er det B12

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...