eplekjeks Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg sitter her med ett lånt Sony DV-PC101E kamera, og klarer ikke få kontakt med kameraet via Premiere.. Jeg får heller ikke kontakt via andre Capture programmer, så jeg mistenker at det er driverproblemer. Noen her som har vært borti problemet før? Eller eventuellt vet hva som skal til for å løse problemet? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Du bruker firewirekort med kabel? Windows XP fikser som regel alt selv. Vet ikke hva du har, men mulig du bør installere driver til firewire kortet? Har du et soundblaster Audigy kort med firewire utgang så kan det hende dette er noe feil på. Har du testet med et annen kamera eller puttet firewire kortet i en annen PC? Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg bruker Win2K... Jeg har gitt Firewirekortet en egen IRQ, og jeg har tilogmed installert Windows på nytt... Ingenting hjelper... Jeg har ikke andre Firewire støttende kort i PC'en. Jeg har ikke fått testa kortet mot andre firewire ting.. Og ei heller kameraet.. Skal prøve det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå