Tj-nome Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Hei, trenge litt hjelp og tips til hvordan jeg skal forsette saken min med Get eller finne meg anna internettleverandør. Har hatt problem med Get siden 20 April 2013 der problemet først startet, der jeg mistet internettet flere ganger for dagen. Jeg tok ikke kontakt med Get før i Mai mnd. Der problemet var enda værre der jeg ikke kunne bruke internett til annet en lese aviser der ingenting som trengte stabil connection for mer en par sekunder fungerte rett og slett ikke. Denne saken forsette helt fram til 16 Juni, der jeg reiste for sommeren. Siste kontakten jeg hadde meg teknikeren var at problemet var funnet og skulle bli fikset innen 2 1/2 uke. Han skulle kontakte meg nå problemet var fikset. Jeg hørte ikke noe til han, og ringte get en mnd senere der det ikke kunne bekrefte om problemet var fikset. Der det var mangel på arbeidslogg fra teknikerene sin side Nå jeg kom tilbake i August er problemet forsatt til stede. Jeg har ikke betalt for internett i perioden mellom Juni-August, men ikke fått tilbake for mai mnd. Siste prat med faktura avdelingen ville ikke get gi meg noe som helst plaster på såret (Kompensere) for problemene jeg har hatt, og for problemene jeg har forsatt. Neste gang teknikker kommer er ikke før den 27 August. Hint/tips til hva jeg kan gjøre? Har kun mulighet for internett via coax kabel og kjenner ikke til andre som levere i Grimstad. Endret 23. august 2013 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå