Øystein.F. Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 George og Nico hiv seg over på enda ei plattform. Les hele saken Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Var skeptisk til 3d i 2d greia, men det ser jo veldig pent ut , huzza for alle nye ting til vita også forresten Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Fantastisk! Har allerede donert en betydelig sum til dette nyeste spillet i den vidunderlige Broken Sword-serien, og nå gir de meg en grunn til å bruke min Vita mer også. Som jeg sa, fantastisk. Endret 23. august 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Dette gleder jeg meg til! Godt de vender tilbake til klassisk point and click, det mestrer de! Broken Sword 1 & 2 er etter min mening de to beste tegnede adventure-spill noensinne, håper de følger opp med like flotte personligheter som de hadde den gang. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Skulle ønske Revolution kunne tatt opp Good Cop Bad Cop igjen, det virka så sykt spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå