Øystein.F. Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Du kan punge ut om det går dårleg i fleirspelarmodusen. Les hele saken Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Kanskje ikke den verste mikrotransaksjonen, men jeg misliker sterkt denne trenden. 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Kanskje ikke den verste mikrotransaksjonen, men jeg misliker sterkt denne trenden. folk støtter denne trenden, derfor blir det verre og verre Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Æsj, kan ikke fordra den dritten der. 1 Lenke til kommentar
Chrisaa Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Mikrotransaksjoner er nok kommet for å bli. Spillende blir dyrere å lage samtidig som prisen på spill har stått stille siden jeg kjøpte mitt første spill for over 20 år siden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Mikrotransaksjoner er nok kommet for å bli. Spillende blir dyrere å lage samtidig som prisen på spill har stått stille siden jeg kjøpte mitt første spill for over 20 år siden. Det er sant, jeg har skrevet der før her i forumet og jeg sier det igjen. Vi må nok forberede oss på mye mer spill med mikrotransaksjoner og mye mer DLC. Og til syvende å sist så vil nok prisen gå opp på spill eller utviklere velger DRM løsninger for å kutte ut bruktsalget og få mer inntjening pga av det. Endret 22. august 2013 av _LarZen_ 2 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Mikrotransaksjoner er nok kommet for å bli. Spillende blir dyrere å lage samtidig som prisen på spill har stått stille siden jeg kjøpte mitt første spill for over 20 år siden. idiotisk kommentar. prisen på spill har kanskje ikke økt, men antall SOLGTE spill har økt massivt de siste årene. Spillselskapene håver inn penger 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Mikrotransaksjoner er nok kommet for å bli. Spillende blir dyrere å lage samtidig som prisen på spill har stått stille siden jeg kjøpte mitt første spill for over 20 år siden. idiotisk kommentar. prisen på spill har kanskje ikke økt, men antall SOLGTE spill har økt massivt de siste årene. Spillselskapene håver inn penger Og de som håver inn penger er som regel de som har mikrotransaksjoner. så den teorien faller flat Chrissa. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Edit: Urk. lese ordentlig Endret 22. august 2013 av StorPeder Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Mikrotransaksjoner er nok kommet for å bli. Spillende blir dyrere å lage samtidig som prisen på spill har stått stille siden jeg kjøpte mitt første spill for over 20 år siden.idiotisk kommentar. prisen på spill har kanskje ikke økt, men antall SOLGTE spill har økt massivt de siste årene. Spillselskapene håver inn penger Riktig det. Men utviklingskostnadene har også økt betraktelig, og det spyttes inn latterlige summer rundt utvikling og promotering av de største spillene der ute. Men, igjen, så selger jo disse meget meget godt. Når det gjelder microtransaksjoner, er jeg ingen fan av dette. Ei heller DLC. Det er ikke ofte jeg gidder å bry meg med DLC altså, selv ikke det som er gratis. Er som regel mettet på spillene etter en gjennomkjøring. Jeg har dog map packs til COD og BF spill på savittigheten. Endret 23. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
per17 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Mikrotransaksjoner er nok kommet for å bli. Spillende blir dyrere å lage samtidig som prisen på spill har stått stille siden jeg kjøpte mitt første spill for over 20 år siden. idiotisk kommentar. prisen på spill har kanskje ikke økt, men antall SOLGTE spill har økt massivt de siste årene. Spillselskapene håver inn penger Og de som håver inn penger er som regel de som har mikrotransaksjoner. så den teorien faller flat Chrissa. Ja, de med mikrotransaksjoner håver inn mer enn nok, de uten klarer seg dog utmerket Lenke til kommentar
lolvik_InnleggNO Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hvis utviklere ønsker å legge opp for å ha mikrotransaksjoner i spillene sine, så kjør på, men da får altså visselig spillene være gratis i utgangspunktet óg. Ikke forvent at jeg skal betale 500kr for et spill, for å deretter betale innad spillet. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Så lenge det ikke blir ubrukelig lang grind hvis du spiller gratis (les: slik som i Planetside 2 f.eks.) bør det vel gå greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå