Gå til innhold

Splinter Cell - Blacklist. For oss som spiller på PC

Anbefalte innlegg

Storfornøyd med den lille tiden jeg har spilt det!

Virkelig et bra spill.

Bahamut: Hørt om å skru opp vanskelighetsgraden?

Om du vet om en høyere vanskelighetsgrad enn Perfeksjonist (med alt av hjelpemidler skrudd av i grensersnittet) så kom gjerne med det :)

Samt var det litt dårlig at etter et par runder på en av de første side mission (engelske kanal) så har du plutselig råd til alt utstyret som er låst opp. Om du skytter alle fiendene før de oppdager deg (de er jo blinde og døve uansett så det er jo utrolig lett) klarer du det oppdraget på ca 5-6 min og tjener 125 000 dollar pr omgang.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dobbelpost, beklager.

Fant enda et problem. Når jeg skal starte spillet i uPlay, altså trykker "spill", så kommer det opp en boks kalt "Ubisoft Autopatch". Denne boksen er på skjermen i kanskje 2 sekunder før den lukker seg og ingenting skjer videre. FarCry3, som jeg også installerte idag, funker helt fint. Hva kan være problemet?

Bump!

Anyone?

Lenke til kommentar

Dette er den verste multiplattformeren jeg har spilt fra et teknisk perspektiv:

Spillet kræsjer ofte, og fullskjerm har ingenting å si.

Grafikken er ikke god, spesielt for å være en TWIMTBP-tittel.

Ytelsen er rimelig ræva, for et spill som ser ut som det kunne vært laget i 2009 er det uakseptabelt at et 7970 ikke klarer 60 fps konstant med MSAA aktivert, forhåpentligvis er dette et driverproblem.

Det er mye hakking fordi spillet laster inn data, dette er ikke akseptabelt i 2013.

Museakselerasjon er på, veldig merkbart, og kan ikke skrus av.

I tillegg synes jeg kontrollskjemaet virker klumsete og upresist med tastaturet, men mulig dette fikses med 360-kontroller?

Uansett må jeg vente på at dette blir patchet før jeg spiller videre ettersom kræsjene kommer hvert femte minutt.

Lenke til kommentar

Har spilt ca 1 time og legger dette spillet ifra meg evt. håpe at en patch kommer som fikser AI'n. Synes det var altfor irriterende med den "indikasjon" indikatoren som du får når fienden ser deg. Når man har hele 4 vanskelighetsgrader synes jeg at de kan gjøre den vanskeligste graden, faktisk vanskelig.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Dette er den verste multiplattformeren jeg har spilt fra et teknisk perspektiv:

Spillet kræsjer ofte, og fullskjerm har ingenting å si.

Grafikken er ikke god, spesielt for å være en TWIMTBP-tittel.

Ytelsen er rimelig ræva, for et spill som ser ut som det kunne vært laget i 2009 er det uakseptabelt at et 7970 ikke klarer 60 fps konstant med MSAA aktivert, forhåpentligvis er dette et driverproblem.

Det er mye hakking fordi spillet laster inn data, dette er ikke akseptabelt i 2013.

Museakselerasjon er på, veldig merkbart, og kan ikke skrus av.

I tillegg synes jeg kontrollskjemaet virker klumsete og upresist med tastaturet, men mulig dette fikses med 360-kontroller?

Uansett må jeg vente på at dette blir patchet før jeg spiller videre ettersom kræsjene kommer hvert femte minutt.

Har også problem med at personen fryser i ny å ne, kan ikke gjøre noe enn å avslutte spillet.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen kræsj så langt.

Grafikken er ikke noe å skryte av, vet ikke om det er pga hva Unreal motoren kan tilby men den virker utdatert.

Selve gameplay er greit nok, liker best campaign missions.

Selv så holdte jeg på å bli fullstendig galen med 'Pakistani Embassy'... Klarer ikke mer enn 5 runder og spiller på realistisk.

Lenke til kommentar

Har noen funnet noe som hjelper mot hyppige crash to desktops i multiplayer? Jeg og en kamerat opplevde dette nesten tosifret antall ganger på et par timer. Det er ganske ødeleggende for spillegleden, siden man ikke kan reconnecte.

Spillet er for øvrig helt magisk når det oppfører seg ordentlig, så jeg håper det er noe som lar seg løse.

Lenke til kommentar

og nå var jeg så dum at jeg oppgraderte cokpiten på flyet så nå har jeg radar og retning og hel pakke.....vips, så gjorde jeg spillet ENDA mer lettere...................

Noen måte å "fjerne" oppgraderingen? Nesten som at jeg har lyst å begynne helt på nytt igjen...

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Klarte akkurat å kjøre inn førsteplass på poengtavla på en av banene gitt. Konge spill!

På den annen side er jeg så dårlig i spies vs mercs at det er helt krise. Får ikke til noen ting, bare dauer i ett kjør :tease:

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Klarte akkurat å kjøre inn førsteplass på poengtavla på en av banene gitt. Konge spill!

På den annen side er jeg så dårlig i spies vs mercs at det er helt krise. Får ikke til noen ting, bare dauer i ett kjør :tease:

Vel, kontrollene på PC er veldig dårlige føler jeg så forstår at du dør da det trengs litt tid til å tilpasse deg de. Jeg gjorde det samme i begynnelsen men har dreisen på det nå.

Denne gamemoden er det eneste posetive med spillet :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...