medlem-124997 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Min mor har som så alt for mange mødre blitt hekta på facebook, og som mange i hennes aldersgruppe tar det tid å lære seg ting på nettsiden. Så når facebook gjør endringer og hun må lære ting på nytt igjen blir det frustrerende.Problemet her vet jeg ikke om det er facebook som står for eller om hun har trykket på ett eller annet selv, men hvis så er tilfelle regner jeg med at en bruker her inne som sitter mer på facebook enn det jeg gjør kan hjelpe: Det går ett slags banner ned langs høyre side av skjermen på facebook hvor man ser hvilke brukere fra vennelisten som er logget på og ikke.Ifølge mamma var denne kolonnen bare halvparten så stor før, og over denne kolonnen var en ny kolonne hvor man så "hva folk nylig hadde skrevet til andre.. " Jeg vil tro en slags nyhetsoppdatering PÅ oppdateringsveggen??Ihvertfall:Jeg skjønner ikke helt hva hun mener men det er sånn hun forklarer det.Og denne øverste kolonnen er nå borte og kolonnen med vennene går nå helt opp til toppen av siden.Er det noen instillinger man kan fikse dette med eller er det bare facebook som har fjernet den øverste kolonnen? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Når facebook oppdaterer utseendet gjør de det gradvis, det betyr at din konto kan få endringen veldig tidlig, eller som i det tilfellet her, veldig sent denne endringen kom for mange mange måneder siden. Om det kan reverseres er av og til mulig, men som regel tvinges alle over til slutt Jeg tror ikke den her kan reverseres dessverre. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Hun har klaget på det lenge. Da regner jeg med det ikke er annet å gjøre enn å akseptere at det bare er slik! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hun har klaget på det lenge. Da regner jeg med det ikke er annet å gjøre enn å akseptere at det bare er slik! Dessverre er det nok slik ja, den endringen du snakker om er jo egentlig veldig liten og praktisk, i forhold til feks. timeline endringen Det er jo minimalt hun må lære seg, så du får bare hjelpe henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå