Prizefighter Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Må si HALO grafikkmessig er mye bedre enn på xbox.. men uansett. Spiller halo på data'n min, det hakker ofte når jeg f-eks skyter og går nært folk og slår osv.. når det ligger masse folk rundt om kring. Dette er veldig irriterende fordi det burde vel ikke hakke med ett slikt brukbart system som jeg har. ALLE andre spill går knirkefritt. Det første som slo med var kanskje "openGL" siden andre har fått bedre performance med Geforce 4... andre synspunkter? noen andre som har samme problem? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 svar og tips bør naturligvis ikke komme før 10. oktober, eller 30. september om man bor i amerika Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Blir sikkert forbedret/fixet i en kommende patch eller driveroppdatering til grafikkortet :smile: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 SIkker på at det ikke er en beta-versjon du sitter og spiller...? De er ofte fulle av feil og bugs... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Må si HALO grafikkmessig er mye bedre enn på xbox.. men uansett.Spiller halo på data'n min, det hakker ofte når jeg f-eks skyter og går nært folk og slår osv.. når det ligger masse folk rundt om kring. Dette er veldig irriterende fordi det burde vel ikke hakke med ett slikt brukbart system som jeg har. ALLE andre spill går knirkefritt. Det første som slo med var kanskje "openGL" siden andre har fått bedre performance med Geforce 4... andre synspunkter? noen andre som har samme problem? Det er 2 versioner av HaLo gutten min. Du har beta versjonen som kom ut for noen dager siden, så har de Fullversionen som kom ut i går natt (lørdag til søndag) vet du hvilken du har? I så fall, jeg har full version, har 9700pr0128mb p2,4 og 1gb ram. har alt på high, og d funker bra. men d krever syk pc! jeg spilte d mens jeg holdt på med andre ting, hakket bittelitt når jeg hoppa og skjøt så kule gnisten stod, men d var BITTE LITTE GRANNE, og da letcha jeg og piss... skal prøve det nå, her hjemme, og si hvordan d fungerer på pc'n min. men som sagt. Si til meg: Har du beta'n eller real release!?? vedder på at du har betaen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Halo har faktisk kommet i følge mpx.no De har 44stk på lager (det må være en feil da) Halo PC Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Jeg har ikke BETA, jeg har fullversjon.. og hakkingen bedret seg vet å bytte til OMEGA drivere. Takk til alle som har svart. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Må si HALO grafikkmessig er mye bedre enn på xbox.. men uansett.Spiller halo på data'n min, det hakker ofte når jeg f-eks skyter og går nært folk og slår osv.. når det ligger masse folk rundt om kring. Dette er veldig irriterende fordi det burde vel ikke hakke med ett slikt brukbart system som jeg har. ALLE andre spill går knirkefritt. Det første som slo med var kanskje "openGL" siden andre har fått bedre performance med Geforce 4... andre synspunkter? noen andre som har samme problem? Det er 2 versioner av HaLo gutten min. Du har beta versjonen som kom ut for noen dager siden, så har de Fullversionen som kom ut i går natt (lørdag til søndag) vet du hvilken du har? I så fall, jeg har full version, har 9700pr0128mb p2,4 og 1gb ram. har alt på high, og d funker bra. men d krever syk pc! jeg spilte d mens jeg holdt på med andre ting, hakket bittelitt når jeg hoppa og skjøt så kule gnisten stod, men d var BITTE LITTE GRANNE, og da letcha jeg og piss... skal prøve det nå, her hjemme, og si hvordan d fungerer på pc'n min. men som sagt. Si til meg: Har du beta'n eller real release!?? vedder på at du har betaen Har full release som sagt "gutten min" Nå går det som det ryker... HØy fps!! dette er bra saker.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Vi er ikke interessert i å hoste et forum hvor dere får hjelp til å kjøre piratkopiene deres. Anse dette som en advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg