Gå til innhold

Hvorfor hakker HALO med 9800pro??

Anbefalte innlegg

Må si HALO grafikkmessig er mye bedre enn på xbox.. men uansett.

Spiller halo på data'n min, det hakker ofte når jeg f-eks skyter og går nært folk og slår osv.. når det ligger masse folk rundt om kring.

Dette er veldig irriterende fordi det burde vel ikke hakke med ett slikt brukbart system som jeg har. ALLE andre spill går knirkefritt. Det første som slo med var kanskje "openGL" siden andre har fått bedre performance med Geforce 4... andre synspunkter? noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller halo på data'n min, det hakker ofte når jeg f-eks skyter og går nært folk og slår osv..  når det ligger masse folk rundt om kring.

Dette er veldig irriterende fordi det burde vel ikke hakke med ett slikt brukbart system som jeg har. ALLE andre spill går knirkefritt. Det første som slo med var kanskje "openGL" siden andre har fått bedre performance med Geforce 4...  andre synspunkter? noen andre som har samme problem?

Det er 2 versioner av HaLo gutten min. Du har beta versjonen som kom ut for noen dager siden, så har de Fullversionen som kom ut i går natt (lørdag til søndag)

vet du hvilken du har? I så fall, jeg har full version, har 9700pr0128mb

p2,4 og 1gb ram. har alt på high, og d funker bra. men d krever syk pc! jeg spilte d mens jeg holdt på med andre ting, hakket bittelitt når jeg hoppa og skjøt så kule gnisten stod, men d var BITTE LITTE GRANNE, og da letcha jeg og piss... skal prøve det nå, her hjemme, og si hvordan d fungerer på pc'n min. men som sagt. Si til meg:

Har du beta'n eller real release!?? vedder på at du har betaen :p

Lenke til kommentar

Spiller halo på data'n min, det hakker ofte når jeg f-eks skyter og går nært folk og slår osv..  når det ligger masse folk rundt om kring.

Dette er veldig irriterende fordi det burde vel ikke hakke med ett slikt brukbart system som jeg har. ALLE andre spill går knirkefritt. Det første som slo med var kanskje "openGL" siden andre har fått bedre performance med Geforce 4...  andre synspunkter? noen andre som har samme problem?

Det er 2 versioner av HaLo gutten min. Du har beta versjonen som kom ut for noen dager siden, så har de Fullversionen som kom ut i går natt (lørdag til søndag)

vet du hvilken du har? I så fall, jeg har full version, har 9700pr0128mb

p2,4 og 1gb ram. har alt på high, og d funker bra. men d krever syk pc! jeg spilte d mens jeg holdt på med andre ting, hakket bittelitt når jeg hoppa og skjøt så kule gnisten stod, men d var BITTE LITTE GRANNE, og da letcha jeg og piss... skal prøve det nå, her hjemme, og si hvordan d fungerer på pc'n min. men som sagt. Si til meg:

Har du beta'n eller real release!?? vedder på at du har betaen :p

Har full release som sagt "gutten min" :D Nå går det som det ryker... HØy fps!! dette er bra saker..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...