Spectatorr Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hei! Jeg har en AMD FX-8350 Eight-Core prosessor som blir ganske varm når jeg spiller litt tyngre spill. Da jeg ikke har ordentlig kjøling ennå tenker jeg å kjøpe vannkjøling. Hovedkortet mitt har bare plass til 3 vifter(+CPU-vifte) og jeg kommer derfor også til å kjøpe viftestyring. Jeg har ikke spesielt god kontroll på dette så jeg lurer på om dere kan komme med noen tips! Takk på forhånd Jeg har et Cooler Master 912 Midi Tower, om det er relevant. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er Corsair H80i innenfor prisen du er villig til å betale? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 På H70 trenger du 1 vifteplugg, så har du 2 vifter på radiatoren, disse plugges inn i ledninger du får med, så det trengs bare 1 plugg fra HK Lenke til kommentar
Spectatorr Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Er Corsair H80i innenfor prisen du er villig til å betale? Ja! Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå