Sverre26 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 jeg har lyst på tilbakemeldinger på websiden min dere finner den her: http://www.sverrecraft.com Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg får "internet explorer does not suport the design on this website! please update to another browser to view this site.". Bruker Firefox, så noe er nok galt. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg bruker og Firefox, og får samme meding som aklla. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 fikset det nå Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Vet ikke helt hva du vil ha tilbakemelding på, men 1995 ringte og ville ha tilbake designet sitt... 1 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Vet ikke helt hva du vil ha tilbakemelding på, men 1995 ringte og ville ha tilbake designet sitt... Sto til stil med spillet, hehe Hvor lenge har du holdt på med hjemmesider Sverre? Godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Sto til stil med spillet, hehe Hvor lenge har du holdt på med hjemmesider Sverre? Godt utgangspunkt. Husker ikke heltHadde server i 2011 men husker ikke om den var åpen eller bare for meg og en venn Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 er det noen som har tilbakemeldinger? trenger tilbakemeldinger på alt på siden (design, brukervenlighet, funksjoner) og ja jeg vet at forumet ikke virker fordi det ikke får kontakt med databasen Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Start på nytt, kan jeg vel oppsummere mitt inntrykk til. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Er ikke så mye å gi tilbakemelding på, no offence, men det er 0 design og tankegang inne i bildet der, dermed ikke så mye å gi tilbakemelding på. Er ingenting verken riktig eller galt, den er fungerer, linker virker(bortsett fra forum) osv, men der stopper det. Minner meg om noen av de første HTML-sidene jeg lagde for sånn 15 år siden, kun for treningen sin del. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå