knut ivar Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg skal rydde opp i bilder på PC hvor det er kopier på kopier av samme bilde, finnes det et program som kan gjøre det enkelt for meg? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 En duplikatfjerner kan jo det. Det er bare å google etter en gratis en. Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Driver å tester ut visipics nå :-D GENIALT...genialt enkelt, og kjapp som tusan, sjøl om je kjører backupmappa på en ekstern IDE disk. Så langt er det "Thumbs up" :-) takk for kjapt svar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det er mange gode og mindre gode duplikatprogrammer, jeg testet en 2-3 stykker før jeg fant en som jeg var fornøyd med, men det er så lenge siden at jeg husker ikke lenger hva det het. Det kan uansett være greit og bestemme seg for hvilken katalog som er master før man sletter slik at man ikke mister oversikten da det er fort gjort hvis man har noen tusen duplikater. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ser du har funnet visipics..har den selv og er glimrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå