Nitrius Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 trenger en Grandfather til barben min, har vanskligheter og få bytta med folk :-/ men vis du har en GF du ikke bruker kan ikke vi møtes på battel net og snakke så kansje vi kan bytte vis jeg har noe som du trenger, håper det. Acc navn er: PsychoDemon Barb navnet er: HumanHero Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Du har vel vanskeligheter, fordi du har ingenting å bytte for en GF... Men du bør skaffe deg en FURY BB , den er bedre... dyr også... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Fury, hvordan skaffer jeg den? er ikke den satt sammen av runer eller tar jeg feil? og hva står BB for, har ikke akkurat spillt spillet så lenge så vet ikke alt har bare har navnet fury før, så hva står BB for? Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvis du har lyst til å lære litt om spillet kan du sjekke ut disse linkene: Battle.net DiabloII.net Games.no's forum Ang. Grandfather, rigg deg ei magicfind sorceress og forbered deg på lange dager/netter med pindleskin runs. <- Pensjonert Assassin spiller. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 ja jeg har nemelig 2 soj ringer som er bugga tror jeg de er eller noe :-/ er ikke sikker da, så har jeg en cr ring, er dette noen bra ringer? hålte på å få meg en wf med de 3 men det ble ikke noe av alikavel :-S Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Joda helt riktig Fury er satt sammen av 3 runer : Jah , Gul , Eth Rune. BB står for Balrog Blade som er det beste sverdet å lage fury av. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 hmm okay, vansklig å finne den sverd typen da eller? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ang. Grandfather, rigg deg ei magicfind sorceress og forbered deg på lange dager/netter med pindleskin runs. <- Pensjonert Assassin spiller. Hvorfor bruke lange dager og netter når du kan la bots gjøre jobben Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Fordi bots er gay, og får acc'n din sletta. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 men er det noen her som kan hjelpe meg litt med å få en fury gf eller wf? si meg litt hva burde jeg gjøre? trenger en av de veldig, og ja har ikke så mye å bytte :-/ akkurat nå det jeg har å trade er: 2 Soj 1 Cr 1 Unid Ls 1 Unid Hellslayer, 1 Bul katosh det er vel det tenker jeg har også Ik stone crusher som jeg kan bytte! Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Fordi bots er gay, og får acc'n din sletta. Greit for meg. Jeg kan godt gjør mange konstruktive ting i hverdagen, deretter sette meg ned foran pc'en seinere på kvelden og ha 2-3 "bestefar" i inventaret på min lvl 99 gay-sorc. Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 remy5 ekke akkurat bra de tinga du har der. Dette er trade lista mi sjekk ut den du http://home.online.no/~pe-lars/TradeList.txt . Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 wow har du alt det der?????????????? :o hmm ja ja, du er heldig du, men nå har ikke jeg hold på så lenge da. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Joda helt riktig Fury er satt sammen av 3 runer : Jah , Gul , Eth Rune.BB står for Balrog Blade som er det beste sverdet å lage fury av. er det vanskelig å finne balrog blade 3 socket? for tror nok ikke jeg har sett den før :-/ også jah og gul det er heller ikke lette å få tak i har rpøvd å trade men det er inegn som vil :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå