Oyningen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Måtte bare dele dette! Har truffet på det meste denne Gameweeken, bommet på Lowton og Westwood, men ellers er det som godt som perfekt! Nr.1 i Norge og 30 i verden!Benteke spilte dobbel gameweek, og fikk hele 18 poeng, og med han som kaptein sanket jeg in 36 poeng bare der! Hadde aldri sett for meg noe sånt, men forstod det kom til å li helt sykt når Benteke putta mot Chelsea <3 Så takk for oppmerksomheten! Og post gjerne ditt lag og dine gledes utbrudd/frustrasjons utbrudd Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Gratulerer! Lyst til å bli min private bookmaker? Lenke til kommentar
Oyningen Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Gratulerer! Lyst til å bli min private bookmaker? Haha Viss du vil ha et lite tips om GW2, så kan kaptein Aguero bli gull verdt mot cardiff! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Pent. Hvordan ligger du an nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå