mortenbruserud Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Hei, jeg vil oppgradere skjermkort til GTX 780, men ble veldig forvirret når jeg så alle de forskjellige versjonene på Komplett. Hvilket skjermkort er best og/eller mest rimelig? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Det som koster minst er rimeligst. Det beste kortet du kan få tak i akkurat nå er eVGA Classified Lenke til kommentar
mortenbruserud Skrevet 22. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Men er det nok forskjell på skjermkortene til at det er verdt å kjøpe en dyrere modell? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 gå for denne her https://prisguiden.no/produkt/asus-geforce-gtx-780-3gb-directcu-ii-oc-178622 god kjøling stille kort lett å Overclocke Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Det beste du gjør er å velge den som har best kjøleløsning. Som andre sier her så kommer det også an på hva slags kabinett du har og hvordan luftgjennomstrømmen er. Noen blåser luften ut bak, mens andre blåser luften ut inni kabinettet. Har du da et kabinett med dårlig gjennomtrekk blir det fort varmt. Ett par kort jeg kan gladelig anbefale er ASUS Direct CU II og Gigabyte Windforce 3 Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Det som koster minst er rimeligst. Det beste kortet du kan få tak i akkurat nå er eVGA Classified Hør på dette Lenke til kommentar
warioman Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Hei, jeg vil oppgradere skjermkort til GTX 780, men ble veldig forvirret når jeg så alle de forskjellige versjonene på Komplett. Hvilket skjermkort er best og/eller mest rimelig? Gå for Msi sitt kort med Twin Frozr IV kjølingen på. Msi er kjølernes mester Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Alle 780-kortene fungerer bra og har flott kjøling. Referanse-modellene holder i massevis. Gå for det billigste du, blir like fornøyd uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå