Gå til innhold

WD TV Play med norsk Netflix

Anbefalte innlegg

Rett på sak - jeg vurderer en WD TV Play, og vil gjerne være 100% sikker på at norsk Netflix er støttet før jeg kjøper. Det framstår slik i PC World sin test, men jeg vil gjerne høre om noen som eier boksen kan bekrefte dette.

Jeg hørte direkte med Netflix, men fikk ikke så mye håndfast. De viste tilgjengelighet for WD TV Live og "andre enheter", så infoen virket ikke helt oppdatert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Pass også på å sjekke om den støtter superHD og ikke bare vanlig HD fra netflix.

Ganske stor forskjell på bildet.

Takker, godt poeng!

Jeg endte i og for seg med å kjøpe boksen for å finne ut, men returnerte den etter en drøy uke med misnøye over treigt interface, veldig hakkete streaming over nettverk (av 720p dvd rip..) og at 2/3 av undertekstene falt ut, selv med ekstern usb-disk, hvor det ikke var hakking under avspilling.

Netflix-appen var fungerende, men ganske treig, den og.

Mulig jeg snublet over et skikkelig mandagseksemplar, men det var helt krise.

Skal sjekke ut WDTV Live og se om den gjør jobben, den skal i hvert fall være en del bedre. Synd AppleTV ikke har en hendig måte på å spille video fra NAS, ellers hadde jeg kjøpt den. Finnes metoder ved å bruke f.eks. tablet og Airplay, men jeg vil heller ha én boks som gjør det selv, og ikke måtte ha på pc.

Endret av rustet
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte en WDTV Live, og den gjør jobben godt, i hvert fall med streaming av videoer over NAS.

Interfacet kan lugge litt, men ikke verre enn at jeg tåler det. Kan jo også bruke tablet til å streame direkte, så da trenger jeg bare å forholde meg til interfacet på tableten. Særlig genialt til musikk!. Netflix funker jo bra nok, men går jo litt treigt. Hadde vært kult å kunne caste à la Chromecast, men jeg overlever.

Godt formøyd i forhold til prisen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...